Next-gen-versionen av GTA V försenad till 2022

Medlem

Och ingen brydde sig.... Provat GTA V ett flertal gånger men nej det är inte min typ av spel alls.

KoP
Medlem

Pass. Nu har dom mjölkat GTA V såpass mycket att det hela börjar kännas som ett unket skämt. (◞‸◟)

Medlem

Kan inte bry mig mindre.. Mindes att jag köade i två timmar utanför Gamestop på release natten till 360... Släppt något nytt..

Medlem

Om jag får en gratis patch till min fysiska kopia av GTA V (PS4) för att spela en "förbättrad" version på min PS5. Självklart, tack så mycket! Men några mer pengar för detta gamla spel får dem inte.

Medlem
Skrivet av Dralion:

* När ska vi börja kalla PS5/OneX currentgen?

När dom finns att köpa kanske.

//LD

Medlem

Jag tror helt ärligt aldrig vi kommer få se skymten av GTA VI. Även fast spelare tröttnar så tillkommer det fler hela tiden, som numera inte ens var födda när spelet släpptes för första gången... Det här är ett stort bolags våta dröm.. Att sitta och rulla tummarna/utföra minimalt med jobb samtidigt som pengarna flödar in. De är helt orubbliga...

Det enda som kan bryta den här mardrömsliknande loopen är bra jävla konkurrens från annat spelföretag, så de förlorar rejäla marknadsandelar... Jag hoppas innerligt att Leslie Benzies levererar med Everywhere.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Var trött på gta v för två år sen, så väldigt meh. Ser ju inte bättre ut än med lite mods, för två år sen.
Det ser till och med sämre ut.

Avstängd

49K dislikes. lol.

Medlem

Geez Rockstar är verkligen villiga att bajsa på sitt rykte genom att mjölka sönder GTA. Men folk fortsätter att ge dem sina pengar så vem kan klandra dem igentligen?

12
Skriv svar