Hur firar du den internationella TV-spelsdagen?

Robot
Hur firar du den internationella TV-spelsdagen?

Idag är det den 12:e september och det är således den internationella TV-spelsdagen. Hur firar du?

#Fira, #Tv-spel, #internationella-tvspelsdagen


Medlem
Medlem

Är det inte internationella TV-spelsdagen varje dag??

Ska åka en runda med en bil jag provar under helgen sen blir det nog lite kebab till kvällen och lira något spel på datorn (med stor sannolikhet FiveM).


signatur

Halo kompis!

Medlem

Tränar Capoeira med dottern och åker på barnkalas.
Spela får man göra på kvällen efter barnen gått och lagt sig.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

japp, hänga med dottern, spela får man göra imorn kväll


signatur

//monster

Skribent
Skrivet av Ondo:

Tränar Capoeira med dottern och åker på barnkalas.
Spela får man göra på kvällen efter barnen gått och lagt sig.

Ska själv iväg och brottas lite efter jag är färdig här, sen får jag se om jag finner tid att spela ikväll

Kul att träna tillsammans med sina barn!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Vi bakade kakor. Yoshi's Cookie-kakor:

Nä, men helt ärligt så gjorde vi detta i fredags. Dottern tog täten. Lite gammal hederlig familjefredagsmys.

Medlem

Spela hela dan!


signatur

Meep!

Medlem

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch Remastered med sambon efter våra dotter lagt sig, annars kan de bli R6: Siege med en polare eller något annat coop-spel. Eller så blir det något annat mellan himmel och jord. Typ Yakuza Like a Dragon, Returnal, Bloodborne, Cyberpunk 2077 eller något annat som är installerat och väntar på sin tur på ps5:an


signatur

Fueled by coffee.

Skribent
Skrivet av Mortyman:

Vi bakade kakor. Yoshi's Cookie-kakor:
https://imgur.com/fRfA6sJ.jpg

Nä, men helt ärligt så gjorde vi detta i fredags. Dottern tog täten. Lite gammal hederlig familjefredagsmys.

Seriöst vad awesome de där var! Jag kan laga mat, men bakning är inte min grej.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag firar genom att kärleksfullt snegla på mitt still-inplastade Tales of Arise medan jag pluggar.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det blir väl i vanlig söndagsordning några rundor AOE2: DE. Får se hur pass hårt ryggen blir piskad den här söndagen.

Medlem

Spelar varje dag och jag har gjort den sen tidigt 80tal...så det blir ingen skillnad.
Kanske jag dock sitter och surar i ett hör idag då jag inte är på humör för något


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det kanske blir någon timme när kidsen somnat. På söndagar saknar jag tiden jag kunde sitta hela dagen och gejma med några få avbrott för att gå och handla och laga mat bara. Men kidsen växer ju upp någon gång och då skall jag ta igen allt 😊

Medlem

Här blir det också barnkalas och efter det nya Warioware med dottern.

Medlem

Ska mysa med Ori and the Will of the Wisps.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Jag tittar på olika speltrailers och så förstås balla videoklipp på Star Citizen medan höstregnet öser ned utanför fönstret.

Men det hade jag i och för sig gjort ändå, så ingen skillnad egentligen. 😁

It's not a lake, it's an ocean

Har lekt med barnen nästan hela dagen, så nu börjar jag bli rätt trött. Nu sitter de framför TV:n och jag kopplar av med en kopp te innan middagsförberedelserna ska ta vid. I kväll hoppas jag hinna spela lite, förmodligen blir det Titanfall 2.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Gen
Medlem

Farsan och sambon ritar/målar landskap så kan själv passa på att köra vidare i det utmärkta Ghosts of Tsushima.

Medlem

Jag ber till min svarta monolit.

Medlem

Pathfinder: Kingmaker från min backlogg. Måste avverkas nu när de släppt ett spel till.

Medlem

Blir till att städa efter gårdagen. 🥴
Vetefanken om man vill köra nåt mer idag då jag och några andra spelade Jackbox Partypack enda till kl 4 draget imorse. Hysteriskt roligt spel att köra med andra! Skrik-skrattade konstant!

Kanske fortsätter på Psychonauts 2 om man får feeling.

Medlem

Kör minecraft med dottern, jusst nu är målet att försöka bygga in en kossa i en hag-liknande konstruktion men den smiter hela tiden haha.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Firade genom att gå en 7km runda i skogen

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Firade genom att gå en 7km runda i skogen

Exakt samma här.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Har varit ute på långpromenad med familjen, och så fort barnen har lagt sig så ska jag fortsätta med The Outer Worlds som jag återupptog häromdagen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Fatmajk:

Firade genom att gå en 7km runda i skogen

Skrivet av Gregermeister:

Exakt samma här.

Jag försökte göra samma sak, men fick en löprunda istället då det bara var att vända på klacken när det började ösregna.

Medlem

Idag har det blivit lite Tales of Vesperia som än så länge verkar lovande. Sen hann verkligheten ikapp mig och det blev att göra diverse sysslor istället, men snart kan man nog sätta sig och spela lite mer, om man orkar det vill säga...

Edit: Kom på att Fortnite säsong 7 tar slut ikväll också så blir att hoppa in och ta del av det eventet. Synd att det inte börjar förrän kl. 22 så kidsen kan inte vara med.

Skrivet av theBoosing:

Kör minecraft med dottern, jusst nu är målet att försöka bygga in en kossa i en hag-liknande konstruktion men den smiter hela tiden haha.

Bara att locka med vete så följer dom efter, eller använd ett koppel så kan du knyta fast det någonstans tillsammans med djuret. Brukade spela Minecraft med min son, borde nästan ta upp det igen. Roligt spel.

Medlem

Få stryk i Bomberman och levla i Final Fantasy XIV


signatur
Medlem
Skrivet av Nyhet:

Idag är det den 12:e september och det är således den internationella TV-spelsdagen. Hur firar du?

#Fira, #Tv-spel, #internationella-tvspelsdagen


Hmmm... Tror att jag ska spela lite RDR2 och PUBG dagen till ära! ^^


signatur

/MJ

12
Skriv svar