Hur firar du den internationella TV-spelsdagen?

Medlem

Jag spelade typ hela dagen igår och testade bland annat Ghost of Tsushima till PS5 och försökte spöa Flame Lurker i Demon's Souls.
Annars är jag väldigt nära att ta platinum i AC Brotherhood så det blev en del av det också.
Idag har det tyvärr mest blivit att städa och laga mat inför veckan.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Försökt spela massa spel.. Men väntar på deathloop som en galning.. Finns inget annat i tankarna: (

Medlem

Jag ska lira lite Star Trek Online, de kör ett Temporal Agent-event nu, var typ 5 år sen sist, så det vill man inte missa. Jag missade det förra gången, så nu blir det min första TOS-karaktär.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Jag försökte göra samma sak, men fick en löprunda istället då det bara var att vända på klacken när det började ösregna.

Klart man springer om det är ösregn! Det finns inget dåligt väder....!

Vi gick i ösregn idag Men kom bara en rejäl skur och var förberedda med regnjackor.

Medlem

Har varit för mycket spelande sistone för min del så jag känner inte riktigt för att fira det på något vis, så i dag jobbar jag medan jag lyssnar på podcasten Passenger List

Skribent

Jag firar den där migrändagen istället tydligen. Orkar inte göra så mycket annat än att ligga i soffan och kolla på CS/serier...

KoP
Medlem

Spelar i princip något varje dag så.. hur firar man? Genom att spela något? Och dom som är intresserade utav tv/datorspel spelar säkerligen något dagligen också. Lite halvdan idé bakom att ha en internationell tv-spelsdag. :'D

Medlem

jag har firat dagen med att spela hela dagen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Flakmonkey

Spendera stora delar av dagen med att spela Ratch & Clank. Fantastiskt spel!

Medlem

Har helt missat detta fram tills nu, men det har omedvetet firats med en nystartad andra genomspelning av God of War för första gången i 60 FPS, nu när tvåan fick en sån fin trailer!

ELF
Medlem

Jag får migrän av alla dessa dagar. Så jag missade att det äns var det idag. Har knappt haft en tanke på gaming idag av någon anledning. Då firar jag ändå denna dag varje dag
Får se om det överhuvudtaget blir av med någon gaming. Ibland behövs det ändå en liten paus.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Firar med att gå från någon som under lång tid stått utanför fönstret och tittat in i FZ's gemenskap till att slutligen gå in genom dörren och registrera ett konto. Så hej på er alla!

Spelmässigt sitter jag just nu och väntar på nedladdningen av Gears of War: Ultimate Edition. Första bekantskapen någonsin med denna serie.

Skribent
Skrivet av Irex515:

Firar med att gå från någon som under lång tid stått utanför fönstret och tittat in i FZ's gemenskap till att slutligen gå in genom dörren och registrera ett konto. Så hej på er alla!

Spelmässigt sitter jag just nu och väntar på nedladdningen av Gears of War: Ultimate Edition. Första bekantskapen någonsin med denna serie.

Välkommen! Nu när vädret är sämre ute så var det definitivt dags att komma in i värmen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Passande nog klarade jag mitt 500e spel: Lucas Arts-klassikern The Dig.

Medlem

Hela familjen satt i soffan idag och spelade. Jag på tvn och hoppade mellan PS4an och Stadia och övriga familjen allt möjligt på sina mobiler och paddor.
En härlig dag.

12
Skriv svar