Pachter: Sony går rakt in i en tegelmur med PSP

Robot
Pachter: Sony går rakt in i en tegelmur med PSP
Medlem
Pachter: Sony går rakt in i en tegelmur med PSP

PSP är ju riktigt sjyst hårdvara och med rätt mjukvara extremt grym underhållning. med costum firmware där man kan köra i princip alla spel fram till PS1 med emulatorer så är underhållningen gränslös.


signatur

Xd

Medlem

Jag väntar och ser. Hoppas de lyckas fånga en bättre publik. Man lär sig ju av sina misstag... kan man hoppas.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har aldrig varit intresserad av bärbara konsoler!


signatur

Min negativa KDR är din positiva KDR!

Inaktiv

Kanske skulle göra annat än bara kassa 3d spel?

Medlem

hade PSP i många år men gav bort den till lillebrorn när iphone kom.

Medlem

Jag tror det är dags för PSP2! Detta är ett perfekt exempel på hur piratkopiering kan förstöra en hel spelplattform! bra jobbat killar och tjejer som snyltar!

Jag hoppas SONY visar upp PSP2 på E3 med 3d stöd, touchscreen, kamera, vibration, två analoga stickor och grym grafik!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

PSP sälja rätt så bra. Men spelen gör tyvärr inte det

Medlem
Skrivet av redmac:

Jag tror det är dags för PSP2! Detta är ett perfekt exempel på hur piratkopiering kan förstöra en hel spelplattform! bra jobbat killar och tjejer som snyltar!

Jag hoppas SONY visar upp PSP2 på E3 med 3d stöd, touchscreen, kamera, vibration, två analoga stickor och grym grafik!

Jag ser ingen PSP2 inom den senaste framtiden när jag tittar i min kristallkula. Förmodligen släpps den i samma veva som PS4, och kommer då ha PS3-liknande grafik.

Men ja, PSP har Sony verkligen kört in i väggen. Kanske lägger dom ner alla resurser till PS3 som bara blir bättre och bättre?

Medlem

de har typ bara kommit 2-3 bra psp spel sedan är det bara ps1 spelen som man vill ha.

1
Skriv svar