Valheim-utvecklarna snackar Hearth and Home runt virtuell lägereld

Robot
Valheim-utvecklarna snackar Hearth and Home runt virtuell lägereld

Den första stora uppdateringen närmar sig med trollsteg.

#Iron-gate, #Valheim


Medlem

Ett trevligt upplägg med lägerelden, mysigt! Ser fram emot den nya uppdateringen!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Skribent
Skrivet av DitroX:

Ett trevligt upplägg med lägerelden, mysigt! Ser fram emot den nya uppdateringen!

Ja! Riktigt trevlig inramning, och härligt ljud.

Ska bli kul att återvända till Valheim. Har inte investerat så många timmar, så det blir nog att börja om på ny kula.

Testpilot

Har avrundat spenderat 160 timmar i spelet än så länge, så ser fram emot mer byggstenar & annat ploj som kan addera till basbyggar-grabben i mig


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Med tanke på hur imponerande saker människor har byggt med dom nuvarande byggstenarna ska det bli kul att se vad som kan göras med det nya innehållet.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Ser så fram emot 1.0 efter att ha spenderat otaligt många timmar i nuvarande version. Aldrig att jag har haft så trevligt i ett spel med vänner förut, eller åtminstone ytterst sällsynt. Jag menar, hur kan ett spel där man gör vägar (plattar ut en väg) tillsammans med en polare för att kunna släpa hem en jäkla kärra med massa ore vara kul? Well, it is!

Medlem

Valheim är nog det bästa köpet jag gjort i spelväg på många år. Det blir definitivt till att starta om helt fresh, planerar redan mitt nya husbygge 😆

Medlem

Frugan köpte en stationär dator och blev gamer tack vare Valheim. Med två datorer på plats har vi startat en ny värld med nya gubbar.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Avstängd

Den dedikerade servern får stå offline ett tag till. Varken jag eller folket jag spelar med ser någon poäng i att spela H&H enbart för lite nya byggdetaljer, några matrecept och möjligheten att stapla guldmynt.

Kan hoppas på att de släpper någon content snart och inte bara små krimskrams-patches…

Avstängd
Skrivet av Deathwisher:

Frugan köpte en stationär dator och blev gamer tack vare Valheim. Med två datorer på plats har vi startat en ny värld med nya gubbar.

Tänk på att devsen rekommenderar att folk börjar om helt på ny värld efter patchen för att inte riskera att missa nya recept och grönsaker som lagts till i spelet.

Hoppas inte ni hann bygga mycket

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Tänk på att devsen rekommenderar att folk börjar om helt på ny värld efter patchen för att inte riskera att missa nya recept och grönsaker som lagts till i spelet.

Hoppas inte ni hann bygga mycket

Äh, börja om från början är ju halva nöjet 😁

Avstängd
Skrivet av Kyraal:

Äh, börja om från början är ju halva nöjet 😁

Inte i valheim. Totalt meningslöst med tanke på hur spelet är uppbyggt. Ingen poäng att spela om överhuvudtaget imo. Hade varit en annan sak om det funnits olika classes/specs/gear som ett RPG för annorlunda levling-experiences men i valheim är det exakt samma varje gång.

Det enda som är kul att göra efter man klarat sista bossen är att bygga nya och annorlunda byggnader på olika platser och även det har sin gräns för hur ofta man orkar bygga om innan det blir tråkigt.

Blir inget mer valheim förrän det kommer riktig content helt enkelt

1
Skriv svar