ComHem nere eller?

ComHem nere eller?

Tv'n är becksvart och ComHem.se är död?

Anybody?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

...hallå!.. champinjon ligan börjar nuuuuuuuuuuu!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Så jävla typiskt:evil: måste vara sabotage.

Medlem

Blev tvungen att krypa bakom tv:n för att köra direkt i tv:n för att kunna se matchen. Ingen vidare bild men det får duga.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Allt på Comhem har varit nere sen 20:00 typ.

Ingen TV, ingen fotboll

visar matchen på TV6.se osså.. inte samma sak..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Buio:

Allt på Comhem har varit nere sen 20:00 typ.

Ingen TV, ingen fotboll

Om du kopplar antennen direkt i tv:n istället för boxen kan du kolla på basutbudet. (däribland 6:an)


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

visar matchen på TV6.se osså.. inte samma sak..

Vilken kanal tänkte du kolla på?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Det är problem med Universal också. =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Nu är comhem igång igen!!! (Nord-Väst Sthlm)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

...vissa kanaler(inkl. TV6)


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Yeah, fick bild här med. Missa bara halva matchen.

Skrivet av Buio:

Yeah, fick bild här med. Missa bara halva matchen.

0-2 o_O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Skrivet av Rissan:

Om du kopplar antennen direkt i tv:n istället för boxen kan du kolla på basutbudet. (däribland 6:an)

Japp, fast jag har ingen analog tuner inkopplad, skulle blivit jobbigt plocka fram. Kollar TV på min gamla PC LCD. Inte så vanligt, men det funkar tills jag får råd med en hyfsad platt TV.

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

0-2 o_O

Verkar avgjort redan.

Skrivet av Buio:
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

0-2 o_O

Verkar avgjort redan.

..inte mig emot, efter att Liverpool åkte ut så lägger jag mitt stöd på Manchester


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Vajjert mål av Man U


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Deras internet har vart nere oxå fram till nu...

1
Skriv svar