Gearbox visar inte nya Brothers in Arms ännu p.g.a. Colonial Marines

Robot
Gearbox visar inte nya Brothers in Arms ännu p.g.a. Colonial Marines
Medlem

Hur vet man att Randy Pitchford ljuger? Hans läppar rör sig.


signatur

I drank what?

Medlem

Spelet fick dålig kritik för det sög dase, Randy

Medlem

Gearbox behandlade ju själva IP:t med otrolig respektlöshet, för att inte tala om hur oärlig Randy varit även efteråt. Tyvärr men även om BiA ligger mig varmt om hjärtat litar jag noll på GBX sedan 2011. Även alla vändor med Duke Nukem är ju sorgliga, suck, ja 3D Realms skötte sig otroligt dåligt med det innan men vad har Gearbox gjort med varumärket liksom.

Medlem

Den dagen Randy är tyst är en bra dag!

Medlem

Denna video sammanfattar rätt så bra vad jag tycker om Randy Pitchford

Medlem

Jag tycker det är tragiskt att Gearbox har förvaltat Duke Nukem-licensen så förbaskat dåligt. Släpp ett nytt spel som går tillbaka till grunderna, tack.

Medlem

Gearbox Software ska nog bara hålla sig till Borderlands.

Medlem

Dessutom är ju inte Gearbox sina egna sedan de blev uppköpta så det är väl på sin plats att han inte säger för mycket nu mera.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Jag tycker det är tragiskt att Gearbox har förvaltat Duke Nukem-licensen så förbaskat dåligt. Släpp ett nytt spel som går tillbaka till grunderna, tack.

Jag hoppas inte Gearbox får göra något Duke alls, tack.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Randy Pitchford - som en gång tog med och tappade en USB sticka full av porr vid ett restaurang besök... blev påkommen när den återlämnades till företaget, och förklarade att han tittade på sånt därför att: "it was like a magic trick", han bara försökte klura ut hur skådisarna gjorde vad de gjorde.

Detta var långt ifrån det konstigaste ursäkten han har kläckt ur sig.

Medlem

Vet inte vem han är, men ser ändå med förhoppning på ett nytt Brothers in Arms spel! Dom två första var riktigt bra! Hade gärna haft mer fokus på stridsteknik än FPS. Vågar man hoppas på att axla plutonchefens roll? Det hade varit något!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

1
Skriv svar