Dying Light 2 försenas ytterligare en gång

Robot
Dying Light 2 försenas ytterligare en gång

Zombieslakten parkour-hoppar till nästa år.

#Dying-light-2, #Techland, #nyhetstips


Medlem

Är det något spel som kommer att släppas iår?

Medlem

Blir att jobba hela julen istället då

Skrivet av Jozo:

Är det något spel som kommer att släppas iår?

Ja, Deathloop släpptes idag!

Medlem

Det värsta för dem med att skjuta upp det är ekonomin. Verkar som de är lite på gränsen, då de pumpat ut små DLC till originalspelet Dying LIght senaste åren. Bara i år har det släppts 4 betal DLC till det, ett spel som släpptes 2015. https://store.steampowered.com/dlc/239140/Dying_Light_Enhance...

Medlem

De var väl själva faenn. Där rök mitt sista efterlängtade spel för i år. Nice..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

FM-guru
F.d. Sisyr

Tradigt att de (än en gång) inte lyckas följa sina tidsplaner.

Skrivet av CARTMAN:

De var väl själva faenn. Där rök mitt sista efterlängtade spel för i år. Nice..

Haha, något säger mig att du kommer sitta här och svära nästa år också.

Medlem

Synd men bra att det försenas än släpps opolerat


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kommer bli väldigt hård konkurrens om spelarnas pengar i vår med alla dessa förseningar till främst feb/mars. Skulle inte förvåna mig om några av dessa råkar "försenas" ytterligare för att inte hamna för nära större lanseringar.

Skribent
Skrivet av Hota:

Kommer bli väldigt hård konkurrens om spelarnas pengar i vår med alla dessa förseningar till främst feb/mars. Skulle inte förvåna mig om några av dessa råkar "försenas" ytterligare för att inte hamna för nära större lanseringar.

Jag gissar på att det kommer bli fler förseningar så det jämnar nog ut sig i längden, Om de sen på grund av strategiska skäl eller på grund av att de faktiskt behöver mer tid, det är en annan femma.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Se och lär CD Projekt!

Medlem

Det som jag surnar över är inte faktumet att det blir försenat (igen), utan snarare att de försenar det till SAMMA JÄKLA TIDSPERIOD SOM ALLA ANDRA FÖRSENADE TITLAR.

Så nu sitter man här med mer eller mindre speltorka (för min smak iaf) och så vet man sedan knappt vad man ska börja med efter årsskiftet då alla jäkla releaser har pushats dit till samma tidsperiod.

Geeks Gaming

DL2 hamnar tyvärr nu under min "varit utannonserat för länge så hypen är borta" kategori.

Medlem

Gött! Försenat! Har inte tid att spela det i år ändå, haha
Släpps ju en satans massa annat


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Avstängd

Kommer aldrig röra en produkt från ett Polskt företag igen, så detta gör mig ingenting.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Tradigt att de (än en gång) inte lyckas följa sina tidsplaner.

Haha, något säger mig att du kommer sitta här och svära nästa år också.

Hehehe. Hade glömt bort det inlägget.
Du kommer garanterat ha rätt. 😁

Skrivet av Jinxswe:

DL2 hamnar tyvärr nu under min "varit utannonserat för länge så hypen är borta" kategori.

Ja det är fan bedrövligt att utannonsera spel tidigt för att sedan släppa produkten 24 år senare.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Ja det är fan bedrövligt att utannonsera spel tidigt för att sedan släppa produkten 24 år senare.

Vänta nu, pratar vi om Star Citizen eller DL2?


signatur

I drank what?

Vilket jävla skämt!

Dra åt helvete !

Medlem

De kommer vara mediokert när det släpps.

Inaktiv

Crunch time för fanken.
Bokat det men spela roll när det blir konstant flyttat.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

DL2 hamnar tyvärr nu under min "varit utannonserat för länge så hypen är borta" kategori.

Det är väl kanske lika bra det. Är ju inte så ofta bra att vara hypad för spel, även om det stundvis kan vara riktigt kul att dras med i det hela.

Medlem

Tyckte ettan var kul de första timmarna. Sen blev man ordentligt trött på det repetiva gameplay som det faktiskt var till slut.
Det lustiga är att det här ser fasen precis likadant ut.. att de kan försena det såpass mycket på ett spel som ser ut som en typisk "årlig"uppföljare i stil med Cod eller AC är för mig helt förbluffande.
Hör mina ord, FZ kommer ge det en 3/5. Det kommer vara ett extremt mediokert spel det här

Medlem

Ser väldigt mycket fram emot detta då ettan va en riktig överraskning! Fruktansvärt kul spel och en bra story tycker jag. Synd men samtidigt bra med flytt för att släppa ett bra spel som inte är för trasigt.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Crunch time för fanken.
Bokat det men spela roll när det blir konstant flyttat.

Eller hur. Börja huka er gubbar!.

Ser väldigt mycket fram emot den nya stora staden som man ska utforska. Ser ut att vara någon Europeisk stil på stan. Fransk eller Tysk kanske. Men påhittad som den Turkiska staden (Harran) var.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Har inte spelat ettan men varit sugen. Fick med en kod till tvåan när jag köpte en CPU 2020-09-01. Lite smått galet
egentligen. Men jag har åtminstone gott om tid att köpa och lira ettan först. 🙂

Medlem

Min hype har minskat också. Glad att jag sålde mitt PS5.

Det ironiska är att jag funderade på att köpa DL1 till mitt PS4 för två år sen men tänkte att det var bättre att vänta på DL2 som är runt hörnet. Snacka om besegrad.

1
Skriv svar