Nintendo Switch stödjer nu ljud över Bluetooth

eld
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan man ha blutoothhörlurar kopplade om Switchen sitter i dockan också? I så fall är det ju kung, spela på tvn med ljud när barnen lagt sig.

Bör ju gå att göra, annars har nintendo gjort något konstigt igen!

Medlem

Härligt att till och med positiva nyheter drunknar i pessimism i kommentarsfälten. Inte konstigt att ingen är lycklig och hälften av oss käkar antidepressiva. Le, det är nästan gratis.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Båda modellerna och yes, de kör med 3.5 mm.

Ok, tack! Då vet jag.


signatur

PSN: MrOakenborn

Inaktiv

Bluetooth världen = 1999
Bluetooth Nintendo = 2021

Medlem
Skrivet av eld:

Bör ju gå att göra, annars har nintendo gjort något konstigt igen!

Det funkar, kör just nu på tvn med hörlurar.

Medlem

Intressant, Switchen borde bli kompatibelt med min soundbar isf. Eftersom den stödjer blåtand!

Kul!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Kan man ha blutoothhörlurar kopplade om Switchen sitter i dockan också? I så fall är det ju kung, spela på tvn med ljud när barnen lagt sig.

Är kanske snarare ett krav i vissa fall. För tydligen fungerar inte heller wifi samtidigt som blåtand av någon anledning.

Så är det gokart online som ska spelas så är det juh bara till att dra fram antingen lurkabel eller nätverkskabel.

Avstängd

Grattis Nintendo.

Jag älskar Nintendo men de är fan mer Anti-konument än Sony detta borde funnits sen dag 1 punkt slut.

Att sen konumenter sitter och försvarar Nintedos/Sony/MS skitiga beteende för att de är fanboy rör mig inte i ryggen, alla de stora 3 gör hela tiden sake EMOT konsumentfrihet och att fanboys sitter och försvarar "sitt" lag är bland det mest efterblivna som finns.


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Geeks Gaming
Skrivet av Mike_Swe:

Grattis Nintendo.

Jag älskar Nintendo men de är fan mer Anti-konument än Sony detta borde funnits sen dag 1 punkt slut.

Är benägen att hålla med. Dels blåtandsgrejen och hela dmca-stormen är inte direkt konsumentvänligt.

Skrivet av Mike_Swe:

Att sen konumenter sitter och försvarar Nintedos/Sony/MS skitiga beteende för att de är fanboy rör mig inte i ryggen, alla de stora 3 gör hela tiden sake EMOT konsumentfrihet och att fanboys sitter och försvarar "sitt" lag är bland det mest efterblivna som finns.

Här håller jag verkligen inte med om.
Är det något som dödar diskussionsforum på löpande band så är det en attityd likt ovan.

Istället för att stämpla varandra med olika epitet (fanboy, idiot, höger/vänster, sjw etc etc) så hade det varit mycket roligare att faktiskt kunna diskutera med varandra som relativt vuxna människor.

Ny forskning visar på att det faktiskt är möjligt att ha en annan åsikt och ändå vara en helt ok människa

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Ny forskning visar på att det faktiskt är möjligt att ha en annan åsikt och ändå vara en helt ok människa

OH MAH GAWD! En egen tanke! REEEEEEEEEEEE!

Håller med helt. Det är roligt att försöka hitta sin egna väg utanför åsiktskorridoren. :>


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Testade blåtand precis. Det funkar väl sådär.
Det är väl bra att det finns.

Det går inte koppla en soundbar, två joycons och en prokontroller. Min fick köra med 1 joycon för att kunna spela två personer och ha blåtandat ljud.

Aja, det kostar mig inte en krona att den här funktionen finns.

Synd att klaga.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Kanske lite off topic, men har Nintendo fixat driftingen i kontrollerna? Vår är ospelbara och nya kostar ju en hel del, vill ju inte att samma sak ska hända en gång till. Hur löste dom det med switch light? De går ju inte ens att byta?

12
Skriv svar