Quiz – Vad kan du om bastanta spelprofiler?

Robot
Quiz – Vad kan du om bastanta spelprofiler?

I veckans frågesport låter vi störst gå först.

#fz, #quiz


Medlem

Hade visst fetkoll här!

Medlem

Sicka fetknoppar.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Medlem

För att väga 63pannor så har jag koll på dem. Tjockisarna! Oväntat bra, den jag hade fel på borde jag kunnat egentligen, det stör mig.

Medlem
Medlem
Medlem

signatur

subterranean homesick alien

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Gissade på ett par tre stycken^^.

Medlem
Medlem

Fett bra quiz.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem
Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Failade på super mario...

Medlem

Klantade mig på frågan om Mario


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent

Jag är en tjockis i en spinkis kropp.

Medlem

Ganska lätt, men har inte apelat wolfenstein 2 än och har lite dålig koll på vad de olika delarna heter i Witcher 3, kan dock peka på kartan och förklara hela uppdraget och när det inträffar i spelet :/

Medlem
Medlem

signatur

Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty

Medlem

6/10, ungeför vad jag brukar landa på, men det var inte det viktigaste! En karaktär jag var så säker på att se i quizen men som hade passat som diskhandsken är...

Ja vad heter denna stadiga dam?

1. Beyoncé
2. Helga
3. Moder Theresa

Medlem

Jag fick 8/10. Fick fel på Mario och Witcher. Det var ju Jumpman i DK 1981 inte Mario, så Mario's första jobb är ju faktiskt rörmokare.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

__________________________________
::::::::::: Gick riktigt bra idag :::::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Well then!


signatur

Videomupp

Medlem

Över förväntan.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Medlem

6/10, jag är för smal för det här quizet!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

123
Skriv svar