Ikeas spelmöbler släpps i oktober

Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag sitter fint på min "Markus" och lär fortsätta med det : )

Markus = Icke justerbara armstöd. Går fetbort för mig.

Det är just svagheten med IKEA's kontorsmöbler och vad jag kan se på bilden också gamingstolen. Ingen stol de säljer har ställbara armstöd så vi på jobbet får köpa in Kinnarps istället för dem som vill ha armstöd.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Harakiri:

Markus = Icke justerbara armstöd. Går fetbort för mig.

Det är just svagheten med IKEA's kontorsmöbler och vad jag kan se på bilden också gamingstolen. Ingen stol de säljer har ställbara armstöd så vi på jobbet får köpa in Kinnarps istället för dem som vill ha armstöd.

Det köper jag, men tro det eller ej är längden perfekt för mig. Har ingen direkt anledning att justera dem fram och åter heller.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Papphammar:

Om man jobbar och spelar hemifrån i samma rum, måste man ju ha två skrivbord och två stolar. En för GEJMING och en för Arbete. Jobbigt.

Jag har både jobb och spel på samma skrivbord. (Ja, IKEA skrivbord) så lätt att planera


signatur

I drank what?

Testpilot
Skrivet av uberpwnage2.0:

Det köper jag, men tro det eller ej är längden perfekt för mig. Har ingen direkt anledning att justera dem fram och åter heller.

Marcus är bekväma , vi köpte en sån som sambon använder flitigt.
Jag behöver dock stödja armbågarna och det är minsann inte lätt att hitta en bra stol men nu med hemmajobb-boomen så sponsrar företaget mig med delar av mitt hemmakontor och då även en Kinnarps stol

Kan tipsa er i tråden att Kinnarps har satsat på hemmakontor i sitt express sortiment online. En ny Kinnarps stol för 7801:- inkl moms är ett bra pris.

Medlem
När själva modermodemet inte får nudda golvet...

Jättebra med CPU-ställ tycker jag själv. Då hamnar inte modermodet, själva hjärtat i datan, på golvet och får damm i hårddisken.

https://www.ikea.com/se/sv/p/uppspel-cpu-staell-med-hjul-moer...

eld
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Markus = Icke justerbara armstöd. Går fetbort för mig.

Det är just svagheten med IKEA's kontorsmöbler och vad jag kan se på bilden också gamingstolen. Ingen stol de säljer har ställbara armstöd så vi på jobbet får köpa in Kinnarps istället för dem som vill ha armstöd.

De gick bokstavligen fetbort för mig, skruvade av dom efter att jag blev tokig på dom och har aldrig tittat tillbaka

Inaktiv
Skrivet av Mirage:

En LEDcirkel? Inget såg så gamerinriktat ut.

Är ganska säker på att LED-cirkeln är för streamers som vill ha rätt ljus för kameran.

Jag skulle väl kunna tänka mig bordet åtminstone. Kanske någon grej på väggen att hänga lurarna på. Annars var det väl inte alltför tilltalande för min del.

12
Skriv svar