Se första gameplayvideon från det svenska vampyrspelet V Rising

Robot
Se första gameplayvideon från det svenska vampyrspelet V Rising

Bygg ett eget slott och äventyra med andra vampyrer.

#Stunlock-studios, #V-rising


Medlem

Jag tycker det ser intressant ut. Men jag tycker att det ser ut som karaktären springer i slow-mo. Speciellt i början. Eller så kanske början av videon är i slow-mo.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag tycker det ser intressant ut. Men jag tycker att det ser ut som karaktären springer i slow-mo. Speciellt i början. Eller så kanske början av videon är i slow-mo.

Håller med! Ser intressant ut men han springer lite lustigt långsamt.

Medlem

Combaten ser ut att flyta på rätt bra, gillar det skarpt. Ska bli spännande att se mer /testa om man nu lyckas komma in i betan

Medlem
Medlem

Hide from the deadly sunlight

hugger träd naken i solen... hmmm

Medlem

Ser riktigt intressant ut. Blir till att hålla ögonen på detta.

phi
Medlem

Om jag vaknade upp som vampyr i bara kallingarna, inte fan skulle min första tanke vara att börja hugga träd och samla resurser under dagtid.

Gnällkuk

Snyggt, men jag undrar om det inte är så att de lagt för mycket energi på snygga omgivningar än innehåll. Ser ut att vara väldigt mycket död yta och korridoraktigt. Spontana tanken är att det är ett ganska kort spel med obefintligt end game, vilket väl är vad man vill ha i ett hack 'n slash.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Transylvanheim, grymt!

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag tycker det ser intressant ut. Men jag tycker att det ser ut som karaktären springer i slow-mo. Speciellt i början. Eller så kanske början av videon är i slow-mo.

Vampyrer kan röra sig många gånger snabbare än en vanlig dödlig...han håller tillbaka för att du ska hänga med.

Medlem
Skrivet av Ender:

Vampyrer kan röra sig många gånger snabbare än en vanlig dödlig...han håller tillbaka för att du ska hänga med.

Haha ja så är ju! Att jag inte tänkte på det


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

ser intressant ut. Vet dock inte om jag gillar stilen för gubben man fick se i trailern. Men ja vem vet kanske det duger när man väl får fingrarna på det ändå ^^

Medlem

Ser coolt ut, me like.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

"utan även PVP, och det gäller därför att skydda sitt slott." Skit också, där försvann mitt intresse för spelet

Medlem
Skrivet av noreason:

Hide from the deadly sunlight

https://i.imgur.com/mJCk8Ax.png

hugger träd naken i solen... hmmm

Lite så. Såg intressant ut tills man var ute i solen.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av orkamera:

"utan även PVP, och det gäller därför att skydda sitt slott." Skit också, där försvann mitt intresse för spelet

Du kan köra helt själv också.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Du kan köra helt själv också.

Är du säker? För det lät typ som alla andra spel där du är en i mängden ala Rust, Conan etc

Edit: Kanske mer som Epic quest for loot eller vad det hette

Medlem
Skrivet av orkamera:

Är du säker? För det lät typ som alla andra spel där du är en i mängden ala Rust, Conan etc

Edit: Kanske mer som Epic quest for loot eller vad det hette

Detta är från utvecklaren på Facebook efter en fråga från en användare.
Facebook
Jonathan Drui
Is it PvEvP only? ... Or can you play just PvE?

V Rising:
Hey Jon, you can play solo PvE or with just your friends on a private server if you like! The game is designed to be a wholly complete PvE experience without any player conflict if that's the way you want to play.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Detta är från utvecklaren på Facebook efter en fråga från en användare.
Facebook
Jonathan Drui
Is it PvEvP only? ... Or can you play just PvE?

V Rising:
Hey Jon, you can play solo PvE or with just your friends on a private server if you like! The game is designed to be a wholly complete PvE experience without any player conflict if that's the way you want to play.

Härligt! Tack för informationen

Medlem
Skrivet av orkamera:

Är du säker? För det lät typ som alla andra spel där du är en i mängden ala Rust, Conan etc

Edit: Kanske mer som Epic quest for loot eller vad det hette

Conan Exiles går köra helt ensam i PVe om man vill bara så du vet Finns ett singleplayerläge, eller om man föredrar att tiden ska rulla även när man inte är inloggad så kan man starta en egen server på samma dator man spelar på som alltid kan vara igång. Gjorde så själv när spelade Conan Exiles, själva servern kräver inte jättemycket datorkraft. Singleplayer annars känns begränsat pga vissa saker kan ta närmare 24 timmar att crafta, och om tiden då bara går när du är inne och spelar så blir man aldrig klar.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Conan Exiles går köra helt ensam i PVe om man vill bara så du vet Finns ett singleplayerläge, eller om man föredrar att tiden ska rulla även när man inte är inloggad så kan man starta en egen server på samma dator man spelar på som alltid kan vara igång. Gjorde så själv när spelade Conan Exiles, själva servern kräver inte jättemycket datorkraft. Singleplayer annars känns begränsat pga vissa saker kan ta närmare 24 timmar att crafta, och om tiden då bara går när du är inne och spelar så blir man aldrig klar.

Ofan? Är det någon ny grej som har kommit? För jag trodde när det släpptes att man va tvungen o köra med andra spelare... kanske blir en titt på det också

Tack för infon!

1
Skriv svar