Vilken är världens godaste frukt?

Medlem

Apelsin eller banan


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Medlem
Skrivet av Pliskin:

Bapelsin!

show pic


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:
Skrivet av Pliskin:

Bapelsin!

show pic

För övrigt är vattenmelonen den godaste frukten!

(Inte riktigt en frukt, men banan godkändes ju!)

Medlem
Skrivet av Aiek:

kärnfria vindruvor!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Smultron i stora mängder, går inte att tröttna på. Gärna lite glass till också.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Smultron i stora mängder, går inte att tröttna på. Gärna lite glass till också.

Så jävla rätt. Jag och farmor brukar plocka 2 liter smultron för oss själva på ett ställe.

Sen sitter vi en sommarkväll med äkta vaniljglass!

Livet är gott

Medlem

meh sluutaa suktas... :/


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Skrivet av Aiek:

kärnfria vindruvor!

:up::up:


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Måste vara Banan, men mest för att man kan få en del av världens godaste Godis av den, Chokladtäckta Bananchips! ^_^

Annars så är varma hjortron på glass wonderbar!


signatur

Videomupp

Medlem

Smultron. Små som fan och nästan omöjliga att hitta. Men ack så goda!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av WildThing:

Annars så är varma hjortron på glass wonderbar!

Nu blev jag suktad! DAMN YOUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

VÄLDIGT svårt att säga. Jag gillar många frukter. Men körsbär och päron är nog mina favisar.

Medlem

Fan va törstig jag blev


signatur

Det här är en signatur

Inaktiv
Skrivet av JakeTheSnake:

VÄLDIGT svårt att säga. Jag gillar många frukter. Men körsbär och päron är nog mina favisar.

Fascinerande att så många räknar bär som en typ av frukt. Det är helt korrekt att säga men i vardagligt tal så brukar man skilja dem åt


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

1 Päron
2 Banan
3 Hallon
4 Smultron
5 Krusbär
6 Hjortron
7 Blåbär
8 Svarta vinbär
9 Björnbär
10 Apelsin

Då är en del vad man kan göra med dom gott, te.x vinbärssaft.

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av JakeTheSnake:

VÄLDIGT svårt att säga. Jag gillar många frukter. Men körsbär och päron är nog mina favisar.

Fascinerande att så många räknar bär som en typ av frukt. Det är helt korrekt att säga men i vardagligt tal så brukar man skilja dem åt

Fascinerande att du inte räknar bär som frukter då frukt inte är något annat än ett samlingsbegrepp för alla olika sorter.

Än mer fascinerande är att det du kommenterade inte ens är ett bär utan en stenfrukt, bland stenfrukter räknar man t.ex. även in hallon, björnbär och hjortron.

Och om man nu ska börja skilja frukt och bär åt så får du ju även ta med stenfrukterna, skenfrukterna, arillusfrukter osv. Vilket till slut innebär att det kommer bli kaos vid frukdisken i din lokala mataffär och det är ju inget vi vill.

Och för att inte gå alltför mycket off-topic så är min favoritfrukt: Mango tätt följt av blåbär och körsbär.

Medlem

Nyplockad mango (ej exporterad till Sverige m a o) är den godaste frukten utan konkurrens. Tycker man inte det så har man inte smakat
Av det man kan få tag på i Sverige så är väl clementiner svårslagna.


signatur

yolo

Inaktiv
Skrivet av Thauerion:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av JakeTheSnake:

VÄLDIGT svårt att säga. Jag gillar många frukter. Men körsbär och päron är nog mina favisar.

Fascinerande att så många räknar bär som en typ av frukt. Det är helt korrekt att säga men i vardagligt tal så brukar man skilja dem åt

Fascinerande att du inte räknar bär som frukter då frukt inte är något annat än ett samlingsbegrepp för alla olika sorter.

Än mer fascinerande är att det du kommenterade inte ens är ett bär utan en stenfrukt, bland stenfrukter räknar man t.ex. även in hallon, björnbär och hjortron.

Och om man nu ska börja skilja frukt och bär åt så får du ju även ta med stenfrukterna, skenfrukterna, arillusfrukter osv. Vilket till slut innebär att det kommer bli kaos vid frukdisken i din lokala mataffär och det är ju inget vi vill.

Och för att inte gå alltför mycket off-topic så är min favoritfrukt: Mango tätt följt av blåbär och körsbär.

Kusligt överintressant att du inte förstog att jag sa att bär var en frukt precis som mac är en vanlig PC. Men att man oftast brukar säga mac och PC. Frukt och bär.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av Thauerion:
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av JakeTheSnake:

VÄLDIGT svårt att säga. Jag gillar många frukter. Men körsbär och päron är nog mina favisar.

Fascinerande att så många räknar bär som en typ av frukt. Det är helt korrekt att säga men i vardagligt tal så brukar man skilja dem åt

Fascinerande att du inte räknar bär som frukter då frukt inte är något annat än ett samlingsbegrepp för alla olika sorter.

Än mer fascinerande är att det du kommenterade inte ens är ett bär utan en stenfrukt, bland stenfrukter räknar man t.ex. även in hallon, björnbär och hjortron.

Och om man nu ska börja skilja frukt och bär åt så får du ju även ta med stenfrukterna, skenfrukterna, arillusfrukter osv. Vilket till slut innebär att det kommer bli kaos vid frukdisken i din lokala mataffär och det är ju inget vi vill.

Och för att inte gå alltför mycket off-topic så är min favoritfrukt: Mango tätt följt av blåbär och körsbär.

Fascinerande att du inte förstår theHarmlessWarriors inlägg.
Hans inlägg var så neutralt man kan komma. Jag ser hans inlägg som en hyllning till allmänbildningen, d.v.s. att svenskar förstår att bär = frukt.

Ditt och mitt ordval av "fascinerande", har en annan mening än HarmlessWarriors användning av ordet.

Är du arg idag?

edit: Jag är iaf riktigt ***** arg idag. BF-Heroes startar inte, kan inte få SDL att fungera till C++, och jag glömde mobilen i mörby centrum igår.

Medlem
Medlem

Passionsfrukt, banan och smultron.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Potatis i bernaisesås = Mums


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Potatis i bernaisesås = Mums

... och det är en frukt? hehe.:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Som så många andra här så tycker jag också att glass är den godaste frukten.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Smultron, färsk ananas (Inlagd ananas eller ananas på pizza smakar skit : O), jordgubbar.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Måste nog säga banan p.g.a. dess möjligheter.

Är ALLTID god mer eller mindre.
god som den är.
god i muslin.
god på pizzan.
god som torkad.
god som torkad och doppad i choklad.
god som torkad och doppad i youghurt.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Inaktiv

vatten melon stor o god finns inget bättre när man chilar på stranden

Medlem
Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Shrudder:

Potatis i bernaisesås = Mums

... och det är en frukt? hehe.:D

enligt mig


signatur

||||||||||||
||||||||||||

123
Skriv svar