Call of Duty 7 får titeln Black Ops?

Robot
Medlem
Call of Duty 7 får titeln Black Ops?

DEDIKERADE SERVRAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


signatur

I got a Goldenshower.

Låter faktiskt sant då de tagit ett par intressanta miljöer, men det är ändå dags att de gör något nytt, varenda CoD hittils har ju varit samma trånga banor med olika skins, fast storyn har gått från krigsdokumentär till b-hollywood.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Vem bryr sig, snacka om uttjatad serie.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Inaktiv

Kanske blir ett köp. Men då är det nog endast för dedikerade zombieservrar!


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

ska cod7 rädda cod?ja vi får ju dedi servar så KLART COD7 räddar COD SERIEN!!!!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

COD 7? Really? Bara jag som börjar tröttna lite på uppföljare? Vore trevligt o se nåt nytt nån gång. Nåt spel som inte var en uppföljare.

Inaktiv

Varför skulle dom sluta göra uppföljare när spelen säljer som smör?

Inaktiv

och även dedikerade servrar.

:D:D:D:D:D:D:D


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av miffot:

ska cod7 rädda cod?ja vi får ju dedi servar så KLART COD7 räddar COD SERIEN!!!!

Rädda CoD? Är ju en av de mest säljande spelserierna idag, så jag förstår inte vad de skulle behöva rädda?

Medlem

Dedikerade servrar, det sa Robert Bowling med från början....

Medlem

Om detta är sant så blir det en förbokning inom en snar framtid!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Tomtefar:

Dedikerade servrar, det sa Robert Bowling med från början....

Well, Treyarch har en community manager som är 40ggr mer kompetent, han är både gammal PC community member, moddare med mera så.

www.twitter.com/jd_2020

Finns en ca 100 minuter lång podcast interjuv med han på bashandslash communityn http://bashandslash.com/index.php?option=com_content&task=vie...

Inaktiv

Inget COD spel har svikit mig hittills, tja... kanske Modern Warfare 2 men hade för höga förhoppningar antar jag. Hur som helst, CoD7 ser jag fram emot.

Någonting som vore riktigt fränt vore om CoD2 skulle slipas till till dagens grafik/fysik. Omaha beach! (D-Day) :heart:


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ser fram emot denna - enda delen jag varit besviken på änn så länge (som endå inte var dålig, men jag vill inte tvingas att spela med en massa okända för att få experience) var Modern Warfare 2.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Tpiom:

Inget COD spel har svikit mig hittills, tja... kanske Modern Warfare 2 men hade för höga förhoppningar antar jag. Hur som helst, CoD7 ser jag fram emot.

Någonting som vore riktigt fränt vore om CoD2 skulle slipas till till dagens grafik/fysik. Omaha beach! (D-Day) :heart:

Dedikerade servrar är inte att ha för höga förväntningar..

Inaktiv

Blir intressant att se hur länge denna serie kommer att hålla på. Finns ju inte direkt någon anledning till att sluta nu.

Medlem

Jag gnällde som alla andra när MW2 skippade sina servrar, men efter att ha suttit och väntat i evigheter alldeles för ofta i BC2 kan jag konstatera att dedi servrar eller inte bara är ett jävla påhitt.

Fixa spelkoden istället, tvivlar tyvärr på om Treyarch är de som kommer göra ett bra CoD nu.

Medlem

1. Det känns inte uttjatat, det kommer piska MW2 på fingrarna, kommer vara mycket bättre.
2. Det tåls att sägas igen eftersom MW2 saknade detta.... Dedikerade servrar!

Alla kommer att köpa spelet för Zombisarna...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

För mig är det skit samma om det är dedikerade servrar eller inte, jag förlitar mig på att de skapar en helhet som fungerar.
Och jag är i stort sett bara intresserad av multiplayer och den var riktigt kul i World at War så jag är inte nämnvärt orolig.

Dock finns det en aspekt med nästa Call of Duty som jag förväntar mig och kräver ska vara bättre än MW2, och det är att sätta stopp för fusket. Det är olidligt mycket fusk i MW2 (PC) och VAC var ett stort misslyckande.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

dedikerade servrar och sas... gief... precis som cod 4

Medlem

Shit, låter ju helt fantastiskt. Man får spela igen flera krig som många velat spela igenom. Dedikerade servrar är bara det SJUKT BRA! Spela som SAS. Låter sjukt roligt.

Som någon skrev, uttjatat serie?? Visste inte att det kommit ett COD innan där man spelar som Black Ops. Upplys mig med en länk tack!

Medlem

Ska bli intressant om de lyckas göra något av det som inte känns exakt som Modern Warfare eller det där kassa WW2-tjafset de slängde ut för inte så länge sedan.

Ser dock inte fram mot deras tolkning av iranska ambassaden. 500 terrorister med mer vapen än ett genomsnittligt afrikanskt land. Nej tack.

Medlem

Hoppas de gör ett bra spel också, och inte bara försöker sälja det med nish-finesser som dedikerade servrar. Lite nytt inom gameplay skulle inte skada, varierade uppdrag och minnesvärda karaktärer vore fint. Zombies är ju ett minimum

Medlem

Dedikerade servrar!!!!

Är Treyarch de nya CoD utvecklarna för PC nu eller? IW sket ju oss i ansiktet.

Medlem

fan jag som torde att CoD 7 skulle göra ett första världskriget spel.

Men sånt gör man inte hm ??

Medlem
Medlem
Skrivet av Exozze:

Är Treyarch de nya CoD utvecklarna för PC nu eller? IW sket ju oss i ansiktet.

Långt ifrån. Treyarch har utvecklad både CoD 2 (till konsol), CoD 3 och CoD World at War.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av tutut:

fan jag som torde att CoD 7 skulle göra ett första världskriget spel.

Men sånt gör man inte hm ??

Kul att sitta i en skyttegrav hela tiden...

12
Skriv svar