Call of Duty: Vanguard-betan plågas av fuskare

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Nä för det finns siffror som visar detta, bara att googla.

Men kompis, varken i Kina eller i Ryssland är personnummer en standard på samma sätt som i ditt härliga Sverige.

Medlem

Typiskt. Tröttnar i perioder på MP just av denna anledning. Skönt att köra SP ibland istället!

Medlem
Skrivet av Cripp3r:

Hela spelet är ju knas, SMG´s starkare än AR´s.... finns ingen anledning att spela sniper längre med scope glint återigen på dessa småbanor, nej detta år står jag över kommer ihåg när cod var taktiskt. Spawns har ju varit paj sen black ops 2

Då var de inte bra jag som tyckte de sprutar smgs och camper LMGs nu.
Shotguns är 2shot hit.... och AR är weak >_<

Medlem

Spelade betan några timmar och det är en tråkig MP40 simulator där alla kutar omkring med SMG och bara sprayar. Spelar du någonting annat än MP40 så ligger du i underläge för spelet är inte balanserat för fem öre. Själva spelet är på tok för snabbt för att spela någonting annat än SMG. Sedan så tyckte jag att spelet kändes ganska dåligt optimiserat, 80+ fps kändes ibland lite som 40 fps.

Angående fuskare så dog jag ibland av wallbangers som bara sköt genom en vägg utan anledning men det är inte anledningen till varför jag ledsnade på betan. Vanguard känns som en expansion där de bara ändrat modellerna, SOM VANLIGT. Äger du något annat CoD så kan du lika gärna spela det spelet, eller Warzone som är gratis och faktiskt ett helt okej spel om du bortser från alla fuskare.

Medlem

Är det här Multiplayer only eller finns det SP/story mode oxå?

Medlem

Min i5-processor på 2.67GHz räckte inte till för att starta. Ändå är det ju minimum-krav på i5 2.65GHz.
Warzone och Cold War går att spela. Men på en annan dator med i7-processor kunde jag testa Vanguard-betan.
Spelet ser ut som tidigare COD, är väldigt snabbt och jag dör hela tiden...


signatur

autograph

Medlem

rätt kul spel för en snabb fix men inget jag är villig att betala för, eller jo kanske en tvåhundring.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Kul, men tjatigt. Hoppas att ljudet och animationerna blir bättre.


signatur

autograph

Medlem

Jaha, så var betan slut, 21:07. Kul att testa.
Blir nog köp ändå!


signatur

autograph

12
Skriv svar