Säsong 4 av Sea of Thieves får en ordentlig videogenomgång

Robot
Säsong 4 av Sea of Thieves får en ordentlig videogenomgång

Dyk ner till skatt- och monsterfyllda helgedomar.

#Rare, #Sea-of-thieves


Medlem

Och som vanligt är rewards en kista att sälja för guld som du bara kan köpa cosmetics med... Riktigt tråkigt

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Och som vanligt är rewards en kista att sälja för guld som du bara kan köpa cosmetics med... Riktigt tråkigt

Idd. Om de nu är så nojjiga över att "Alla ska ha samma spelplan" well ha då två uppsättningar servrar; en där alla har bästa gear (alternativt sämsta) som man på den andra servern kan köpa/hitta/låsa upp osv. Å istället för att saker enbart är kosmetiskt så släng på stats på grejjerna med; de grafiska modellerna etc. har de ju redan skapat så bara införa något stats system and call it a day.

Medlem

En uppdatering helt fokuserad på att expandera den sämsta (tillika enda dåliga) Tall Tale-delen från A Pirate’s Life. Hoppas på det bästa men är skeptisk.

Medlem

Det råder ingen som helst tvekan längre, detta är inte Rare, de som gjorde Rare till en av de bästa utvecklarna har antingen väldigt lite att säga till om eller så har de lämnat företaget innan eller under utvecklingen av Sea of Thieves. Microsoft äger idag bara ett namn som för mig är lika med noll, kommer bli väldigt intressant att se vad som sker med de utvecklare de köpt, som jag och många andra backade (knappast för att Microsoft sedan skulle köpa upp dem men man lär sig av sina misstag ).

Medlem

Mycket negativitet i denna tråden, och ändå har SoT väldigt bra omdömen på steam. Något rimmar inte. Har ni som skriver, verkligen köpt spelet, eller bara testat det under en begränsad tid? Inte för att jag vill slå er på fingrarna. Smaken e givetvis som baken och alla spel kan inte tilltala alla 🙂

Själv lirar jag det då å då som småbarnspappa jag är, och jag skulle säga att spelet har många likheter med CS. Allt bygger på skill och lirar du mycket så får du fler skins. Att tro att du som nybörjare har lika stor chans att dräpa en veteran bara för att gearen är samma statsmässigt sett, är väldigt liten, precis som i CS.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

1
Skriv svar