Senaste Far Cry 6-trailern är 2 minuter av illa dolda hot från Giancarlo Esposito

Robot
Senaste Far Cry 6-trailern är 2 minuter av illa dolda hot från Giancarlo Esposito

Fast det är bara skådespel – eller?

#Far-cry-6, #Ubisoft


NuZ
Testpilot

Blir mer och mer intressant det här spelet! Får ge Far Cry en chans igen tror jag


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Aldrig litat ett Far Cry spel innan, men detta kanske blir dag ett. Svider lite dock då man vet hur fort Ubisoft spel rabatteras efter release.

Skribent
Skrivet av Lirilesh:

Aldrig litat ett Far Cry spel innan, men detta kanske blir dag ett. Svider lite dock då man vet hur fort Ubisoft spel rabatteras efter release.

Inget av de äldre spelen som lockar? Du kan ju passa på att plocka hem ett av dem till ett bra pris i väntan på att Far Cry 6 blir rabatterat.

Inaktiv

Haha....or was I.
Humor.
Får se om man köper. Spelat alla sedan trean, börjar bli mättad. 5an var dessutom ganska tråkigt.
New dawn tyckte jag däremot var underhållande utav dom senaste.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Inget av de äldre spelen som lockar? Du kan ju passa på att plocka hem ett av dem till ett bra pris i väntan på att Far Cry 6 blir rabatterat.

Låter som en bra idé. Är det någon av dom du rekommenderar lite extra?

Primal eller 5an
Skrivet av Lirilesh:

Låter som en bra idé. Är det någon av dom du rekommenderar lite extra?

Primal är riktigt cool om du gillar typ stenåldern.. mammutar mm

Skribent
Skrivet av Lirilesh:

Låter som en bra idé. Är det någon av dom du rekommenderar lite extra?

Jag gillade nog Far Cry 4 bäst, främst tack vare de häftiga miljöerna i Himalaya. Det är riktigt kul att flyga fram genom bergen i en wing suit.

Även Tribal, som nämns ovan, var förvånansvärt kul, om man inte har något emot att använda pilbåge och spjut istället för skjutvapen.

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Primal är riktigt cool om du gillar typ stenåldern.. mammutar mm

Skrivet av Jonny Myrén:

Jag gillade nog Far Cry 4 bäst, främst tack vare de häftiga miljöerna i Himalaya. Det är riktigt kul att flyga fram genom bergen i en wing suit.

Även Tribal, som nämns ovan, var förvånansvärt kul, om man inte har något emot att använda pilbåge och spjut istället för skjutvapen.

Tack vänner. Får bli att prova Primal. Blir ändå att skjuta i 6an tror jag.

Medlem

Jag snubblade in på Far Cry 6 iMDB sida igår kväll och hittade intressanta grejer.
____________________________________________________________________________________________
Kan ses som -----SPOiLERS----- så gå inte in o titta om du är känslig för sånt. (Voice actors)
https://www.imdb.com/title/tt12693278/?ref_=nm_flmg_act_1


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skrivet av CARTMAN:

Jag snubblade in på Far Cry 6 iMDB sida igår kväll och hittade intressanta grejer.
____________________________________________________________________________________________
Kan ses som -----SPOiLERS----- så gå inte in o titta om du är känslig för sånt. (Voice actors)
https://www.imdb.com/title/tt12693278/?ref_=nm_flmg_act_1

är det detta du menar eller?


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Snake Plissken:

är det detta du menar eller?

Yes, fast visste inte hur det var inbakat.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Testpilot

Far Cry 3 är än idag ett spel som ligger mig varmt om hjärtat, Vaas är nog den antagonist som jag minns bäst över alla spel jag lirat genom åren.

Far Cry 6 ser ut att ha möjlighet att injuta samma känsla och engagemang, är väldigt taggad inför detta spelsläpp faktiskt


signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | VGN K75 Pro | Deathadder V2 Pro >

Medlem

Peppen har gått lite upp och ned. Även om klippet inte säger något om spelet så blev man ju på bra humör. Det är såhär pre-launch-content ska göras.

Medlem
Skrivet av Lowlife talibans:

Primal är riktigt cool om du gillar typ stenåldern.. mammutar mm

Det bästa Far Cry enligt mig. Settingen passar perfekt för formulan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skribent
Skrivet av Freakon:

Det bästa Far Cry enligt mig. Settingen passar perfekt för formulan.

Jag blev riktigt positivt överraskad av Primal. Undvek det i typ ett år eftersom det bara kändes som ett re-skin (ännu mer än resten av de moderna Far Cry-spelen), men när jag till slut lirade det var det verkligen sjukt roligt.

Skulle vara kul med med ett Primal 2 där man får kuta runt bland diverse dinosaurier.

Medlem

Hoppas dom taggar ner på uppdrag som bara är urflippade drogtrippar, jag tycker dom har blivit väldigt tjatiga i FC-serien vid det här laget.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag blev riktigt positivt överraskad av Primal. Undvek det i typ ett år eftersom det bara kändes som ett re-skin (ännu mer än resten av de moderna Far Cry-spelen), men när jag till slut lirade det var det verkligen sjukt roligt.

Skulle vara kul med med ett Primal 2 där man får kuta runt bland diverse dinosaurier.

En uppföljare med dinosaurier hade varit fantastiskt.

Just craftingen känns så naturlig i Primal. Skinn, blommor, tillverka spjut, osv, passar in så bra.

Hade gärna sett mer fokus på överlevnad där man behöver ta hänsyn till väder och vind. Göra kläder av björnskinn för att klara minusgrader, etc.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Primal som det nämns ovan är ett av de bättre FC.
Synd att dom inte gjorde en del 2.

1
Skriv svar