Quantic Dreams Star Wars-spel sägs vara mer actioninriktat än deras andra titlar

Robot
Quantic Dreams Star Wars-spel sägs vara mer actioninriktat än deras andra titlar

Open world och multiplayer nämns.

#quantic-dream, #star-wars


Open World och multiplayer...

Nu är jag inte särskilt taggad längre.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

No multicrap. Only single player por favor.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Open world? Njäe..... Multiplayer? Hell no.

Tack men nej tack. No money for you!

Medlem
Medlem

Så roligt att inga studios göra några spel gällande nya trilogin.. Så jäkla förstörd serie, bra jobbat där Disney

Medlem

Om det ska va ett spel av dem förväntar jag mig att de kör samma stil som deras tidigare spel. Inget Open world eller mp tack.

Medlem

O no!

Ser följande scenario
- Content creators går i spinn med en klockfrekvens motsvarande egenfrekvensen på sin egen självbild. Opel World! Customise your light dildo! etc.
-Neck beards unites i eufori
-Spelet lanseras
-Samma content creators går åter i spinn för att den bild de spunnit har trasats sönder. Utvecklarna lovade ju! Inte mitt fel!
-Man kan romansa en kvinnlig yoda eller liknande scenario
-Neck beards ….DET ÄR INTE LORE OCH HON HAR FEL NYANS AV GRÖNT!
-Utvecklarna får be om ursäkt.

Alla andra kommer tycka att vi har fått ett bra spel.

Skrivet av lajklajk:

Så roligt att inga studios göra några spel gällande nya trilogin.. Så jäkla förstörd serie, bra jobbat där Disney

Hur vet du att de spel som är på gång INTE utspelar sig under nya trilogin?


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Älskar varenda spel de har gjort. Så ska bli spännande och se vad de gör med detta

Medlem

Ohh det här kan vara intressant. Och QD är osignade.

Inaktiv

Varför döma ut så hårt i förväg? Självklart kan det bli dåligh eller mediokert, mycket blir det, men om detta görs bra kan ett multiplayer Star Wars blir ganska coolt.

Medlem

Haha känns som att typ 95% här på FZ ratar allt så fort det nämns multiplayer.

Medlem
Skrivet av Karmak:

Älskar varenda spel de har gjort. Så ska bli spännande och se vad de gör med detta

Disney har begravt allt som planerats gällande karaktärerna, filmer, serier etc, säger väl allt ? Sällan nån studio satsar på något så opopulärt.

Medlem

Kan tycka att det behövs studios som har SP med hög story som bas, det är väldigt få som har det fokuset. Jag är helt med på openworld då det passar SW formatet rätt väl. Att det ska vara en stor vikt på strid gör mig dock mer orolig, inte för att QD lär göra det dåligt utan mer att det blir ett actionspel med viss story istället för ett story spel med viss action vilket jag personligen gillar och tycker QD gör helt briljant.

Det kommer säkert bli ett bra spel inget snack om det, sen kanske jag inte kommer ranka det så högt mot deras andra titlar men det beror ju då mer på min personliga smak än att spelet är dåligt. Ska dock bli intressant att följa hur det utvecklar sig.

Medlem

Hoppas multiplayer betyder co-op, för ett open world Star Wars att spela med en vän eller två låter föredömligt skoj.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av DieZe:

Haha känns som att typ 95% här på FZ ratar allt så fort det nämns multiplayer.

Det är för att det är bara gamla gubbar och tanter som hänger här nu för tiden


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av DieZe:

Haha känns som att typ 95% här på FZ ratar allt så fort det nämns multiplayer.

Jag nämner det för att jag inte är ett dugg intresserad av multiplayer spel. Jag vill stänga in mig själv i en mörk lägenhet, vara lite enstörning för ett tag o sjunka in i ett singelplayer spel o bara njuta i tystnad.
Verkar vara många här på FZ som föredrar detsamma. Att lira själv utan hektiska multiplayer titlar det ger sinnesro.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Multiplayer? No thanks. Action focused? No thanks.

Medlem
Skrivet av Aletheides:

Multiplayer? No thanks. Action focused? No thanks.

Är väl inte många star wars-spel som inte har varit actionfokuserade? Typ dansspelet till Kinect?

Medlem
Skrivet av korvmos:

Det är för att det är bara gamla gubbar och tanter som hänger här nu för tiden

Hörru jag är ingen gammal gubbe!

Ska det vara Star Wars från Quantic Dream så förväntar man sig SP och inte MP.

Medlem

Lite spännande att se vad resultatet blir ändå. Lite som att sätta en kazoo-spelaren framför ett piano. Vem vet, kan bli något fantastiskt, kan bli en brinnande sopphög.

...men troligtvis blir det väl något medioker typiskt mök-lir, med kanske lite extra QTE och mellansekvenser.

Skribent
Skrivet av Thane:

Är väl inte många star wars-spel som inte har varit actionfokuserade? Typ dansspelet till Kinect?

Även det var actionfokuserat då dansdelen bara var en lite grej i spelet (Sen var spelet skit...men det är en annan diskussion)


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av korvmos:

Det är för att det är bara gamla gubbar och tanter som hänger här nu för tiden

Hörrö, jag må vara gammal gubbe men gillar dock MP lir. Men det görs av så många (läs flesta) spel nu förtiden att det skulle vara skönt med ett bolag som har historia ab SP-lir även fortsätter som så. Men som sagt, jag är inte överjävligt negativt inställd till just det, mitt issue är att det finns en risk att man tar bort en hel del fokus från SP och berättar delen vilket inte är lustigt när ett MP-läge ofta kräver en hel del manskap.

1
Skriv svar