Blizzard reder ut exakt när du kan börja spela Diablo 2: Resurrected imorgon

Robot
Blizzard reder ut exakt när du kan börja spela Diablo 2: Resurrected imorgon

Du kan definitivt ta en lång sovmorgon.

#diablo-2, #diablo-2-resurrected


Medlem

Får hoppas att det blir ett trevligt lir, det har potential att lyckas väl så länge man inte gått allt långt från originalet, vilket det inte tyder på.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Nerox:

Får hoppas att det blir ett trevligt lir, det har potential att lyckas väl så länge man inte gått allt långt från originalet, vilket det inte tyder på.

Samma spel rent gameplay mässigt fast med bättre grafik i princip. Finns lite nymodigheter som att du plockar upp guld automatiskt, men annars är mycket samma.

Effekter är annorlunda givetvis för att de moderniserar grafiken, men annars är det mesta samma på gott och ont.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nerox:

Får hoppas att det blir ett trevligt lir, det har potential att lyckas väl så länge man inte gått allt långt från originalet, vilket det inte tyder på.

Några qol. Annars mest påklistrad grafik med lite lull lull effekter.

Medlem

Perfekt. Då kan man börja direkt efter att man avslutat arbetsdagen!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Finns även en knapp för att få den gamla goa grafiken.... där man kan välja mellan 640x480 eller expansions höga 800x600

Medlem

Nån som köpt det till konsoll får gärna säga hur det fungerar där


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kommer FZ med en recension i morgon?

Medlem

ingen ultra wide support och mods , då får det vara


signatur

I got an offer you cant refuse!

Skribent
Skrivet av kveldulver:

Kommer FZ med en recension i morgon?

Nej tyvärr, vi fick koden så pass sent (läs idag onsdag) att det blir svårt att hinna. Det är jag som recenserar och det är ju bättre att ta tid och göra ett noggrant jobb istället för något hastigt stressat bara för att hinna ut i tid med releasen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nej tyvärr, vi fick koden så pass sent (läs idag onsdag) att det blir svårt att hinna. Det är jag som recenserar och det är ju bättre att ta tid och göra ett noggrant jobb istället för något hastigt stressat bara för att hinna ut i tid med releasen.

Ja det förstår jag 😄
Skulle ju inte bli någon djuplodande recension direkt.
Ska bli väldigt intressant att höra vad du tycker.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Nej tyvärr, vi fick koden så pass sent (läs idag onsdag) att det blir svårt att hinna. Det är jag som recenserar och det är ju bättre att ta tid och göra ett noggrant jobb istället för något hastigt stressat bara för att hinna ut i tid med releasen.

Tänk om spelföretag kan ta efter det tänket.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av erson:

Några qol. Annars mest påklistrad grafik med lite lull lull effekter.

Ja, jag hörde att det var något qol med delat inventory tex ifall jag inte uppfattade det helt galet.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Nej tyvärr, vi fick koden så pass sent (läs idag onsdag) att det blir svårt att hinna. Det är jag som recenserar och det är ju bättre att ta tid och göra ett noggrant jobb istället för något hastigt stressat bara för att hinna ut i tid med releasen.

Ber om ursäkt på förhand ifall min fråga är helt galen ställd. Men har du hunnit med och spelat något alls och skulle vilja berätta om ditt första intryck?

Medlem

Inte förbokat ett lir på hundra år förrän d2. HYYYPUUUUU

Edit: d2 ej d3

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Nån som köpt det till konsoll får gärna säga hur det fungerar där

Det borde gå att lira offline som D3 till konsol hoppas jag. Ska testa imorgon bitti.

Skribent
Skrivet av Nerox:

Ja, jag hörde att det var något qol med delat inventory tex ifall jag inte uppfattade det helt galet.

Ber om ursäkt på förhand ifall min fråga är helt galen ställd. Men har du hunnit med och spelat något alls och skulle vilja berätta om ditt första intryck?

Får inte säga något om något förrän embargot är släppt, dvs imorgon.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är så sugen på att sjukanmäla mig på Fredag, sitta med en kopp te på morgonen och spela Diablo istället för att åka till jobbet. Få se vem som vinner, arbetsmoralen eller spelsuget

Medlem

17:00?!

Pjyuuurfeccto!

Jag förbokade och spela betan.

Jag har inte förbokat något sen Death Stranding och innan dess var det japanska utgåvan av Dragon Quest Builders 2.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Grabbens skola/Fritids kunde inte valt en bättre dag att ha stängt på! Fernet och Diablo hela Fredagen!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

Vill spela från 17 och framåt, men har en känsla att servrarna kommer inte klara av trycket. Hoppas att jag har fel!

Medlem

Blizzard måste vara OTROLIGT säkra på att servrarna håller om dom inte gör en midnatt release som varit deras standard så länge jag kan minnas? Blir kul att läsa /r/diablo2 och andra diverse forum, jag tror på en katastrof, men jag hoppas på en smooth launch.

Medlem

Vad händer fz rent allmänt? Ingen Kena recension som är ett helt GALET spel, jag och polaren klarade det ikväll på varsitt hål. 10/10. Ingen d2 recension?

Segt med koder?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Avstängd
Skrivet av Freywiind:

ingen ultra wide support och mods , då får det vara

Tack för infon! Tråden hade inte överlevt utan detta!

Alltid någon som ska informera om att de absolut inte ska spela ett visst spel 🤣

On topic:

Blir att kötta igång på måndag då helgen är vigd åt annat. Ser fram emot det som fan då jag äntligen ska prova en class som jag aldrig kört i D2. Nämligen en sorceress! Ska bli sååå fett

Medlem

Ett annat fokus indeed, en helt annan studio (Vicarious Visions) är nog rätt val.

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Tack för infon! Tråden hade inte överlevt utan detta!

Alltid någon som ska informera om att de absolut inte ska spela ett visst spel 🤣

On topic:

Blir att kötta igång på måndag då helgen är vigd åt annat. Ser fram emot det som fan då jag äntligen ska prova en class som jag aldrig kört i D2. Nämligen en sorceress! Ska bli sååå fett

Jag är faktiskt tacksam att han gjorde inlägget, mods till diablo är la inte så viktigt för mig men utltra wide support är och jag hade faktiskt ingen aning om att det inte stödde det och kommer leda till att jag med hoppar det.
Så där fanns ju faktiskt liter mer info än vad du utrycker.

Medlem

Hur ser det ut med laddern? Kommer den att börja direkt eller man får vänta några dagar?

Medlem
Skrivet av fmil:

Hur ser det ut med laddern? Kommer den att börja direkt eller man får vänta några dagar?

Jag har för mig om att den inte startar direkt.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Får inte säga något om något förrän embargot är släppt, dvs imorgon.

Ah, det var ett sånt läge med. 😁

Medlem
Skrivet av Petrik:

Jag är faktiskt tacksam att han gjorde inlägget, mods till diablo är la inte så viktigt för mig men utltra wide support är och jag hade faktiskt ingen aning om att det inte stödde det och kommer leda till att jag med hoppar det.
Så där fanns ju faktiskt liter mer info än vad du utrycker.

Men det ju i alla fall nästan ultrawide Jag testade betan och det är helt klart sorgkanter på sidorna men det är ändå något större yta än vanlig 16:9, och definitivt mycket större än originalets 4:3.

Redaktör
Skrivet av theBoosing:

Vad händer fz rent allmänt? Ingen Kena recension som är ett helt GALET spel, jag och polaren klarade det ikväll på varsitt hål. 10/10. Ingen d2 recension?

Segt med koder?

Vi fick inte D2-kod förrän i går, då finns inte mycket vi kan göra. För övrigt brukar Blizzard inte släppa recensionskod förrän spelet är släppt, vilket är begripligt eftersom mycket/allt de gör har multiplayer-inslag. Kena missade vi, men recension är på gång.


signatur
12
Skriv svar