Mestadels finfina betyg till Kena: Bridge of Spirits

Medlem
Skrivet av lyrael:

Jag älskade Immortaloch det gav betydligt fler speltimmar för pengarna. Som de andra nämnt är det ju ett väldigt annorlunda spel jämfört med Kena. immortal påminner mer om Ubisofts andra spel så som Assassins creed, men tar även inspiration från Zelda. Vilket man nog även kan säga att Kena gör.

Om det handlar om pengar skulle jag nog köpa Immortal nu och sedan ta Kena på höstrean.

Härligt! Ja det kanske får bli Immortals då. Det finns ju ett par DLC också som kommer ge ännu fler timmar.


signatur

PSN: MrOakenborn

FM-guru
F.d. Sisyr

Storyn är rätt ointressant och svårighetsgraden är i det lättaste laget, men annars har det varit en positiv överraskning hittills.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Härligt! Ja det kanske får bli Immortals då. Det finns ju ett par DLC också som kommer ge ännu fler timmar.

I jämförelse. Enligt information är Kena mellan 6-8 timmar långt. (jag har inte klarat det ännu)
Jag har spelat Immortals Fenix rising med DLC i runt 80 timmar och har fortfarande sista DÖC kvar.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Immortals Fenyx Rising är på rea för 300 nu och så detta för 400. Vet inte vilket spel jag ska ta?
Köpa Immortals som jag varit sugen på ett tag eller chansa och ge mina pengar till en mindre studio som verkar ha gjort ett riktigt bra spel.

Jag hade chansat på Kena, helt klart. Äskade den härliga stilen och mytologin i Immortals men jag hade ändå inte speciellt kul när jag väl spelade. Blev till slut bara ett open world-spel i mängden i mina ögon.

Haka inte upp dig på antalet timmar du får ut för pengarna är mitt tips utan köp det som kittlar dig mest helt enkelt, oavsett längd :).

Medlem

Recensionen lyser med sin frånvaro :'(

Redaktör
Skrivet av Fatmajk:

Recensionen lyser med sin frånvaro :'(

På gång!


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

På gång!

Yaaay!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag hade chansat på Kena, helt klart. Äskade den härliga stilen och mytologin i Immortals men jag hade ändå inte speciellt kul när jag väl spelade. Blev till slut bara ett open world-spel i mängden i mina ögon.

Haka inte upp dig på antalet timmar du får ut för pengarna är mitt tips utan köp det som kittlar dig mest helt enkelt, oavsett längd :).

Jag sa det där om timmarna mest på skämt Men jag får se vad det blir. Tänkte köpa något av dom idag så att det är nedladdat inför helgen.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag sa det där om timmarna mest på skämt Men jag får se vad det blir. Tänkte köpa något av dom idag så att det är nedladdat inför helgen.

Ok, får skylla på en trög skalle så sent om natten;). Låter bra👍.

12
Skriv svar