Quiz – Känner du igen de isometriska spelen?

Medlem

Nöjd


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

FM-guru
F.d. Sisyr

Japanska spel kan jag inget om... Råkade trycka fel på XCOM också.

Medlem

Super Mario?

Medlem
Medlem

signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Hela tiden satt jag och tänkte "Nu MÅSTE det komma en fråga om gamla Fairlight eller Head over heals"..

Medlem
Medlem
Medlem

Lite flax... chansade på två.

Skribent

signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

signatur

Allätare

Medlem

Drog ut på tiden för jag blev så paff över att jag missat LBA 3 annonseringen.

NiC
Medlem
Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Medlem

signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

signatur

“What is a club in any case? Not the buildings or the directors or the people who are paid to represent it. It's not the television contracts, get-out clauses, marketing departments or executive boxes. “It's the noise, the passion, the feeling of belonging, the pride in your city. It’s a small boy clambering up the stadium steps for the very first time, gripping his father’s hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him, and without being able to do a thing about it, falling in love.” - Sir Bobby Robson

Medlem

signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Medlem
Medlem

Jättenöjd. Gissade två gånger med 50% rätt. Resten av svaren som jag hade rätt på kunde jag faktiskt.

Fragtjuv

signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Medlem

En del isometriska spel har det blivit under dryga 35 år spelande.

Medlem

Meeeh.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Gick rätt dåligt i början, men sen så ordna det upp sig lite.

Gillade Diablo 2 när det släpptes, men har inget intresse av att spela det igen, ifall de inte tillför något.
Vilken sjuk hype det var i flera år för 2:an, snacka om att Blizzard verkligen har tappat det.

RmK
Medlem

Trodde inte det skulle gå bra först så blev förvånad att jag faktiskt kunde frågorna (gissade kanske rätt på en)

Medlem
123
Skriv svar