Super Mario-filmen får löjligt stjärnspäckad rollista

Robot
Super Mario-filmen får löjligt stjärnspäckad rollista

Eller vad sägs om Chris Pratt, Jack Black och Anya Taylor-Joy?

#Filmer, #Super-mario-movie


Inaktiv

Är försiktigt positiv, dock är ju ribban för en mariofilm ganska låg som bekant

Medlem

Vart lite småhypead men sen såg jag animerad...

Skulle kunna varit något riktigt underhållande ifall dom gick all-in på live action och hur tramsigt det är.

Skribent
Skrivet av Pigge88:

Vart lite småhypead men sen såg jag animerad...

Skulle kunna varit något riktigt underhållande ifall dom gick all-in på live action och hur tramsigt det är.

Asså jag vet inte. Live action-rullen med Dennis Hopper och Bob Hoskins blev mest märklig. Jag tror det kan bli bra med animerat, så länge de inte bränt alla pengar på att anlita Hollywood-skådisar.

Medlem

Det här luktar.....

America The Motion Picture.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Asså jag vet inte. Live action-rullen med Dennis Hopper och Bob Hoskins blev mest märklig. Jag tror det kan bli bra med animerat, så länge de inte bränt alla pengar på att anlita Hollywood-skådisar.

Riktigt synd, skulle kunna blivit en modern klassiker.

Quake-konnässsör
Skrivet av Jonny Myrén:

Asså jag vet inte. Live action-rullen med Dennis Hopper och Bob Hoskins blev mest märklig. Jag tror det kan bli bra med animerat, så länge de inte bränt alla pengar på att anlita Hollywood-skådisar.

Dock så är det den bästa filmen som någonsin har gjorts!

Medlem

Så länge det är animerat kan det nog bli bra. Men tittar inte på tecknat så ska ändå inte se haha

Medlem

Om nu filmen är animerad Varför i helvete gör då inte charles martinet rösten som mario?

Medlem
Skrivet av Dengode:

Om nu filmen är animerad Varför i helvete gör då inte charles martinet rösten som mario?

Förmodligen för att karaktären troligen kommer säga mer än "It's-a-me Mario!" och liknande catchphrases


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Dengode:

Om nu filmen är animerad Varför i helvete gör då inte charles martinet rösten som mario?

Han ville bara vara med om det blev en matiné

Medlem

Just roll-listan gör absolut inget alls för mig, förra hade ju Dennis Hopper och Street Fighter hade Raul Julia, och vi vet ju hur det gick..

Filmen kan ju dock bli bra, man hoppas ju

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Förmodligen för att karaktären troligen kommer säga mer än "It's-a-me Mario!" och liknande catchphrases

Haha fine, antar att det är överkurs för honom att dra fler repliker än sina catchphrases..

Skrivet av Gesturr:

Han ville bara vara med om det blev en matiné

Hahaha för helvete

Avstängd
Skrivet av Rhymst:

Så länge det är animerat kan det nog bli bra. Men tittar inte på tecknat så ska ändå inte se haha

Jäklar vad du missat mycket bra i ditt liv när det kommer till film och serier 😅

Medlem

Många stora namn men det jag får lite känsla av att det kommer bli som i en (eller flera) av de animerade Djungelboken-filmerna som kom för några år sedan där rösterna inte alls passade rollerna. Hade det inte varit rimligare att Jack Black spelade Mario?

eld
Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Jäklar vad du missat mycket bra i ditt liv när det kommer till film och serier 😅

Finns folk som inte spelar spel för att de inte gillar super mario bros

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Jäklar vad du missat mycket bra i ditt liv när det kommer till film och serier 😅

Med risk att anta för mycket, tror tyvärr det är många som fortfarande associerar ”tecknat” med ”barnsligt”, på samma sätt som att det fortfarande finns de som tror serietidningar bara är för barn. Finns ju till och med de som tror att spel bara är för barn!

Kan ju finnas andra förklaringar. Jag läser själv inte böcker i textformat, utan lyssnar nästan exklusivt på ljudböcker (förutom böcker lästa av John Lee och Wil Wheaton, de går inte att lyssna på), bara för att det är det jag föredrar och tycker är praktiskt.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Många stora namn men det jag får lite känsla av att det kommer bli som i en (eller flera) av de animerade Djungelboken-filmerna som kom för några år sedan där rösterna inte alls passade rollerna. Hade det inte varit rimligare att Jack Black spelade Mario?

Mario är väl kanske lite för mycket seriös ”Straight Guy” för någon som Jack Black som bäst passar till mer ”whacky” roller

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Mario är väl kanske lite för mycket seriös ”Straight Guy” för någon som Jack Black som bäst passar till mer ”whacky” roller

Baserat på Marios dialog i samtliga spel så trodde jag han var en wacky gubbe

Gnällkuk

Hmm, har Mario någon fanbase hos kidsen idag?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nu saknas det bara att de ringer in Roxette för musiken men det blir ju svårt med tanke på Marie Fredriksson… Soundtracket sålde väl massor pga deras låt?

https://m.youtube.com/watch?v=yhKnjnkta_Q

Rent spontant så känns Seth Rogen som den absolut sämsta valen bland rollerna.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

eld
Medlem

Alltså, allt detta är ju iallafall mindre otippat än ryan reynolds som pikachu.

Medlem

Som ett gediget Jack black fan tycker jag att det är lite trist att han inte kan få representera Mario 'jump man' mario.
En av hans tidigaste jobb inom tv osv var ju ändå för Donkey Kong game and watch så han är ju på något vis kopplad till nintendo och dess karaktärer.
Sen tror jag att hans galenskap hade kunnat ge en rätt schysst nyans till våran älskade rörmokare

Medlem

Suck, Seth Rogen... Finns det någon tråkigare komiker?

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Baserat på Marios dialog i samtliga spel så trodde jag han var en wacky gubbe

"Dialog" är kanske lite generöst 😁 Tycker Mario mest har en avsaknad av personlighet så spelarna kan projicera sig själva på honom när de spelar, och i stort sett alla andra karaktärer omkring honom är mer intressanta. Fast iofs, om de ska göra en animerad film som handlar om Mario så måste de ju ge honom en personlighet, så jovisst, då kan ju kanske Jack Black passa, även om han kanske blir lite för extrem.

Hade egentligen vilja se en switcheroo där det visar sig vara Mario som behöver räddas av ett gäng av hans vänner. Då kan man behålla hans klassiska intetsägande personlighet och förmodligen göra det hela mer intressant.

Avstängd
Skrivet av Jozo:

Suck, Seth Rogen... Finns det någon tråkigare komiker?

Magnus Betnér. Ungefär 1000000 gånger sämre.

Medlem

seth rogan.. nej tack


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar