Den tillfälliga Deathloop Tråden

Medlem
Den tillfälliga Deathloop Tråden

Vilket jäkla spel va?
Vi som inte alls hängt med i hyper säger så. Arcane studios, sure, so what.

Hur som, detta suveräna spel kräver en suvrän tråd, som startar om vaje dag!
Så dina tankar om spelet dag 1, nu när det är natt ?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Personligen positivit överaskad, så mycket bättre än jag räknat med!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Är jag ensam att spela detta gammal/nytänkande spel och vill diskutera?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Fasiken, ny dag och hela den underbara tråden där alla diskuterde spelet försvann bara så där!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Funderar på att köpa spelet men avvaktar nån patch till.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Funderar på att köpa spelet men avvaktar nån patch till.

Fint, varför vänta?


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av alias:

Fint, varför vänta?

Det verkar behövas nån patch när man läste steam forumet bla


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det verkar behövas nån patch när man läste steam forumet bla

ja om man läser steam-forum så har alla problem, svårt att handskas med så klart.

För mig flyter allt super bra..


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Precis börjat spela på ps5. En dryg timme in bara men jag gillart!

Men älskade ju både Prey och Dishonoured så det här borde ju vara som gjort för mig.
Nu behöver jag bara vänta på att familjen somnar innan jag får tid att starta upp igen...

Medlem
Skrivet av Mcord:

Precis börjat spela på ps5. En dryg timme in bara men jag gillart!

Men älskade ju både Prey och Dishonoured så det här borde ju vara som gjort för mig.
Nu behöver jag bara vänta på att familjen somnar innan jag får tid att starta upp igen...

Kul, säker på att du kommer gilla det!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Helt klart ett av dom bästa spelen de senaste åren. Förstår verkligen varför det får så högt betyg på många ställen. Börjar närma mig den sista loopen. Vill verkligen inte att spelet ska ta slut. Sjukt beroendeframkallande.

Medlem
Skrivet av ainatar:

Helt klart ett av dom bästa spelen de senaste åren. Förstår verkligen varför det får så högt betyg på många ställen. Börjar närma mig den sista loopen. Vill verkligen inte att spelet ska ta slut. Sjukt beroendeframkallande.

eller hur, man vill bara spela mer, beroendeframkallande. Signumet för ett bra spel antar jag, eller?
Tror att det är lite för komplicerat för att bli en stor hit, men all cred till arcane för att göra något nyskapande i spelväg med deras motor och distinkta ID.
Säker på detta kommer rankas högt längre fram.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Nu har jag klarat spelet. Det enda jag kan klaga på är väl att det blir lite lätt på slutet när man är rätt overpowered med vapen mm. Klarade sista loopen på första försöket utan att dö en enda gång. Vad ska man nu spela då som man inte tröttnar på efter nån timme...

Medlem

Får en smula ångest av att läsa att folk är klara, kommer kännas otroligt tomt när det är över! En riktig hit om man gillat tidigare arkane-spel. Fick också lite sköna Doom Eternal känsla ibland av movementen vilket är ett riktigt fint betyg för mig:) plitade ner ett par rader på instagram om det (@trevligaspel). Har dock ett litet problem, för att spara prylar, hur gör jag? snooza till där i tutorialen.


signatur

Drömmer om att pyssla med spelmedia
PC/PS5
@trevligaspel Instagram/twitter

Inaktiv

Likt brandbomben kommer även jag avvakta lite. Har en del andra spel att bocka av först men detta är helt klart på listan

Medlem

Har spelat en del, gillar det skarpt. Kan vara Arkanes bästa. Måste spela mer dock innan jag bestämmer mig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Har spelat en del, gillar det skarpt. Kan vara Arkanes bästa. Måste spela mer dock innan jag bestämmer mig.

För mig absolut bästa, game of the year om inte ubi chockar med fc6 vilket de inte lär göra.

Lineärt men ändå inte. Upgraderingar som betyder någonting. Allt hänger ihop. Finureligt, Säg något spel släppt 2021 som kan ens kan konkurrera.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

5h spelade och jag tycker det bli bättre och bättre. Lagom svårt också


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av gonzo247:

5h spelade och jag tycker det bli bättre och bättre. Lagom svårt också

yes, krävs ett antal timmar för att komma in i och förstå loopen. Kalla mig dum men började verkligen uppskatta finesserna vid 20 timmar eller så.
Inte ett helt lätt spel att förstå.


signatur

7900XTX
7800X3D

1
Skriv svar