Fall Guys ramlar in i Guinness rekordbok

Robot
Fall Guys ramlar in i Guinness rekordbok

"Achievement unlocked": Världsrekord i fallande pojkar

#Fall-Guys, #mediatonic, #världsrekord


Medlem

Vilka hade rekordet innan?

Skribent
Skrivet av Maysay:

Vilka hade rekordet innan?

Hittade inget när jag sökte, men det nämns att Fall Guys har slagit COD, PUDG och Rocket League, så gissar dessa hade rekord innan?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hur många nedladdningar?


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Synd att det inte finns på Xbox än. Dyr exklusivitet.

Skribent
Skrivet av DitroX:

Hur många nedladdningar?

De har de inte gått ut med.


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv

Spelade en hel del när det kom och första uppdateringen. Vunnit 10-15 matcher.
Ubderhållande spel.

Medlem

Tänk att de lyckats knäcka ett så klassiskt och eftertraktat rekord!

Försök till humor åsido,
Kul! Jag har inte koll på det nu, men det verkade som om många spelade kort och intensivt och sedan gick vidare. Hur är spelhälsan långsiktigt?

Medlem

Riktigt tråkigt spel

Medlem

Grymt kul spel!
Behöver inte vara mer avancerat, så fort det blir tävlingsmoment och humor, då kan det bli bra

Medlem

Alltså Guineas rekordbok var ju kul när de hade folk som åt glas eller svalde svärd men nuförtiden är det ju knappast något man bryr sig om när allt sånt är borta.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Backloggens befriare

Achievement unlocked? På en playstation-relaterad nyhet? *excellent*


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

"Mest nedladdade Playstation Plus-spel"
Jag har gått flest gånger i trappen i mitt hus av alla personer, när kommer jag in i Guinness?

Medlem
Skrivet av tetrisGOAT:

Tänk att de lyckats knäcka ett så klassiskt och eftertraktat rekord!

Försök till humor åsido,
Kul! Jag har inte koll på det nu, men det verkade som om många spelade kort och intensivt och sedan gick vidare. Hur är spelhälsan långsiktigt?

jag köpte det, lirade i 1 vecka och har inte rört det sen dess. Gillade faktiskt spelet, men anledningen varför jag köpte det var för att jag var mellan andra releases och det har inte hänt sen dess. Kan tänka mig att spela igen, fast inte nu. Nu är jag trött.

Medlem
Skrivet av m4gnify:

"Mest nedladdade Playstation Plus-spel"
Jag har gått flest gånger i trappen i mitt hus av alla personer, när kommer jag in i Guinness?

https://www.guinnessworldrecords.com/contact/application-enqu...

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Alltså Guineas rekordbok var ju kul när de hade folk som åt glas eller svalde svärd men nuförtiden är det ju knappast något man bryr sig om när allt sånt är borta.

Big truth moment på det där tyvärr. Det är ju oftast bara olika fakta/statistik som man inte kan bry sig om.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Alltså Guineas rekordbok var ju kul när de hade folk som åt glas eller svalde svärd men nuförtiden är det ju knappast något man bryr sig om när allt sånt är borta.

Absolut. När kommersialisering blir temat i rekorden har det tappat själen helt. Nu har jag inte läst en Guinness-bok på nästan 15 år, men hur ser det ut egentligen nu? Rekord i högsta värderade IPO? Största krognota? Dyraste hus?

ZF
Medlem

Fast är de där grejerna med i den faktiska boken? Om det nu finns en idag?

Eller är det bara online på något slags wiki.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Absolut. När kommersialisering blir temat i rekorden har det tappat själen helt. Nu har jag inte läst en Guinness-bok på nästan 15 år, men hur ser det ut egentligen nu? Rekord i högsta värderade IPO? Största krognota? Dyraste hus?

https://en.wikipedia.org/wiki/Guinness_World_Records#Change_i...

Citat:

...Guinness began to realise that a lucrative new revenue source to replace falling book sales was the would-be record-holders themselves.

Citat:

Would-be record breakers that paid fees ranging from US$12,000 to US$500,000 would be given advisors, adjudicators, help in finding good records to break as well as suggestions for how to do it, prompt service, and so on. In particular, corporations and celebrities seeking a publicity stunt to launch a new product or draw attention to themselves began to hire Guinness World Records, paying them for finding a record to break or to create a new category just for them.

Och det här:

Medlem

RTX 3080, Världens svåraste grafikkort att få tag på i förhållande till efterfrågan?

1
Skriv svar