Premiär! Första officiella bilden från HBO:s The Last of Us

Robot
Premiär! Första officiella bilden från HBO:s The Last of Us

Neil Druckmann gläntar på dörren till tv-serien.

#hbo, #the-last-of-us


Medlem
Medlem

Galet spänd på denna!

Medlem

Ser fram mot det här! Jag tyckte spelet var väldigt överskattat ur gameplaysynvinkel, men med riktigt spännande story. Orkade inte spela igenom hela, så ser fram mot att kunna få storyn serverad i annat format

Medlem

Hypen steg rejält nu. Kan bli riktigt jävla grymt det här.

Medlem

Hyyyyyype! Ska den komma ut nån gång under nästa år eller hur var det?

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Ser fram mot det här! Jag tyckte spelet var väldigt överskattat ur gameplaysynvinkel, men med riktigt spännande story. Orkade inte spela igenom hela, så ser fram mot att kunna få storyn serverad i annat format

Jag spelade första spelet i kanske 12 timmar och håller med dig angående gameplay. Sen var det egentligen inte så mycket annat som tilltalade mig med spelet heller. Såg klart på youtube. Men kan tänka mig att ge serien en chans.

eld
Medlem
It's not a lake, it's an ocean

"When I first saw them on set in full costume, I was like: "Hooooooly shit! It's Joel & Ellie"

Bakifrån, ja.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

"When I first saw them on set in full costume, I was like: "Hooooooly shit! It's Joel & Ellie"

Bakifrån, ja.

Framifrån: "OMG! It's Bud Spencer and Terence Hill!!1"

Medlem

Det är nästan svårt att veta om han trollar oss med en bild genererad i spelet.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

"When I first saw them on set in full costume, I was like: "Hooooooly shit! It's Joel & Ellie"

Bakifrån, ja.

Som sagt, jag tror Pedro kan funka rätt bra. Jag kommer ha svårare för Bella som Ellie dock..

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är nästan svårt att veta om han trollar oss med en bild genererad i spelet.

Eller hur? Jag gick vidare till twitter och kollade på bilden i full screen men på något vis ser den nästan ut att vara från spelet ändå.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Margy:

Det är nästan svårt att veta om han trollar oss med en bild genererad i spelet.

Skrivet av Oakenborn:

Eller hur? Jag gick vidare till twitter och kollade på bilden i full screen men på något vis ser den nästan ut att vara från spelet ändå.

Bakgrunden känns väldigt of och fejk. Får hoppas på att det är tidigt i arbetet fortfarande😅

Medlem

Har så låga förväntningar på denna så tycker att jag inte borde bli besviken, men man vet ju aldrig.


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

"When I first saw them on set in full costume, I was like: "Hooooooly shit! It's Joel & Ellie"

Bakifrån, ja.

Han menar ju inte nödvändigtvis just den bilden

Medlem

Kostymavdelningen har gjort ett bra jobb iallafall!
Håller tummarna för att de kan göra spelet rättvisa, en flopp hade varit riktigt tråkigt


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av jawik:

Framifrån: "OMG! It's Bud Spencer and Terence Hill!!1"

De var så jävla fräcka på sin tid.


signatur

I drank what?

Medlem

Är det en egen story eller baseras serien på Spelen? Jag har försökt köra igenom ettan men fastnar aldrig pga hur klumpigt och dåligt spelet spelas, däremot gillar jag temat så en serien kommer jag se.

eld
Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Är det en egen story eller baseras serien på Spelen? Jag har försökt köra igenom ettan men fastnar aldrig pga hur klumpigt och dåligt spelet spelas, däremot gillar jag temat så en serien kommer jag se.

Bygger på spelets story, men såklart med diverse modifikationer för att det ska fungera som tv-serie!

Medlem
Skrivet av eld:

Bygger på spelets story, men såklart med diverse modifikationer för att det ska fungera som tv-serie!

Bra då slipper jag tvinga mig igenom spelen.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Brona:

Han menar ju inte nödvändigtvis just den bilden

Nej, jag fattar det. Tycker bara castingen är konstigt. Men det blir säkert OK i slutändan.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

eld
Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Bra då slipper jag tvinga mig igenom spelen.

Det är tanken, jag älskar spelen men är otroligt glad att fler personer får uppleva storyn!

Medlem

Spännande det här ser ja fram emot


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Detta kommer bli hur bra som helst! 👍👍👍

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Är det en egen story eller baseras serien på Spelen? Jag har försökt köra igenom ettan men fastnar aldrig pga hur klumpigt och dåligt spelet spelas, däremot gillar jag temat så en serien kommer jag se.

Jag har börjat köra på easy för att ta mig igenom spel jag bara vill spela igenom för storyn. Tidigare körde jag alltid hard för utmaningen men jag har varken tiden eller tålamodet längre xD Så det är ett tips att svälja stoltheten och köra easy. Du behöver inte vara så utlämnande som jag...

Medlem
Skrivet av Brona:

Jag har börjat köra på easy för att ta mig igenom spel jag bara vill spela igenom för storyn. Tidigare körde jag alltid hard för utmaningen men jag har varken tiden eller tålamodet längre xD Så det är ett tips att svälja stoltheten och köra easy. Du behöver inte vara så utlämnande som jag...

Jag är nog lite som dig Jag kör oftast offline spel på easy eller normal eftersom jag kör de främst för story. Men det var nog spelmekaniken överlag jag tyvärr tröttnade på, sen var det rätt fult och hade dålig prestanda (ps3 versionen). Jag var på ett hotell i spelet där receptionen hade översvämmats lite när jag la ner minns jag.

1
Skriv svar