Hjälp till att sänka Halo Infinite i helgen

Robot
Hjälp till att sänka Halo Infinite i helgen

Ny Xbox-beta öppen för alla - pc-test kan komma senare.

#beta, #halo-infinite


Medlem

Hej. Här är en Halo (sätt in ord som beskriver "idiot").
Jag är alltid sugen på Halo men lyckas inte komma in i spelen. Missade helt när spelet kom till första generationen eftersom jag var PC-spelare då.
Hur är detta som MP? Är det som COD men med Halo-skins?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Hej. Här är en Halo (sätt in ord som beskriver "idiot").
Jag är alltid sugen på Halo men lyckas inte komma in i spelen. Missade helt när spelet kom till första generationen eftersom jag var PC-spelare då.
Hur är detta som MP? Är det som COD men med Halo-skins?

Jag lirade tech preview i helgen och enligt mig är detta det bästa halo i gameplay sedan halo 1. De liras som gamla halo spelen men de har lagt in små saker som att man kan sprinta och glida etc som cod, så ja det är lite mer likt cod på ett sätt men det känns fortfarande som halo.

Jag tycker verkligen du ska testa det i helgen! 🤗

Medlem

Senast jag var okej på Halo var nog när Reach kom. Då spelade jag en del online. Ska bli kul att köra nu igen, lite nystart med Infinite. Folk verkar så oerhört nöjda med flighterna hittills. Blir nog lördag kväll då. Öl och Halo, inte helt fel.

Skrivet av Pretorian24:

Hur är detta som MP? Är det som COD men med Halo-skins?

Näe, inte ett dugg. Lång ttk i jämförelse. Med weapon spawns, fordon och så.

Ambassadör
Xbox

Det ser för jäkla bra ut detta.


signatur

Jump in.

Medlem

Laddade hem Xbox Insider from Microsoft Store men ser ingenstans där det går att ladda hem någon Halo-beta. Är PC inte medräknat?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Redaktör
Skrivet av Boomer:

Laddade hem Xbox Insider from Microsoft Store men ser ingenstans där det går att ladda hem någon Halo-beta. Är PC inte medräknat?

Nej, det här testet är bara Xbox.


signatur
Medlem

Spelade förra helgen. Är nog det bästa Halo jag spelat. Så ruskigt bra flyt i spelet och vapnen känns så sköna.

Rekommenderar er alla att hämta det.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nej, det här testet är bara Xbox.

Uppfattat!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Laddade hem Xbox Insider from Microsoft Store men ser ingenstans där det går att ladda hem någon Halo-beta. Är PC inte medräknat?

Skrivet av Tomas Helenius:

Nej, det här testet är bara Xbox.

Enligt den här tweeten ska det vara för PC också, bara att det är helöppet för Xbox medans man behöver en inbjudan på PC!

https://twitter.com/Halo/status/1442911461265666050?ref_src=t...

1
Skriv svar