Nämen! Marvel's Avengers till Xbox Game Pass redan i övermorgon

Robot
Nämen! Marvel's Avengers till Xbox Game Pass redan i övermorgon

För konsol, pc och streaming. Alla ska med.

#marvels-avengers, #nyhetstips


Medlem

Hmm intressant att det kom till Game Pass så snabbt.
Blir ett fortsatt nej tack från mig dock.

Medlem

Det kom väl även till PS Now för ett tag sedan om jag inte missminner mig. Kanske ska ta och testa det nu då när man kan, men känns inte jättelovande att dom redan slänger ut det på alla prenumerationstjänster.

Medlem

Ett helt okej spel i storymode

Medlem

Kul att ett "GaaS" spel säljer skit iaf så att Square-Enix förhoppningsvis skippar detta garbage spel-upplägg och går tillbaka o fortsätter att köra i sina fina gamla single player story traditioner.
(Tänker på: Deus Ex, Thief, Tomb Raider)

Games as a Service är skräp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

All that waiting finally paid off - har länge velat spela Marvel's Avengers, men inte velat spendera pengar på det p.g.a. mediokra recensioner. Patience is bitter, but its fruit is sweet.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Andy Hexagon:

All that waiting finally paid off - har länge velat spela Marvel's Avengers, men inte velat spendera pengar på det p.g.a. mediokra recensioner. Patience is bitter, but its fruit is sweet.

"I'll wait for Game Pass."

-Klassiskt djungelordspråk.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

"I'll wait for Game Pass."

-Klassiskt djungelordspråk.

Verkligen, iom tjänsten hela tiden fylls så gör ju även backloggen det. Köper sällan spel och har sällan bråttom med att spela de senaste spelen.
Just detta spel är inget som tilltalar mig, men visst, när det ändå är på Game Pass så varför inte testa ☺️


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Tröttnade på storymode efter ett tag men överlag av ett helt ok spel.

Medlem

Tröttnade efter nån timme i Betan för vad som känns som en evighet sen. Väldigt mediokert spel.

Medlem

Ja. Det finns på PS Now. Endast i PS4 version dock. Och nu med Smart Delivery version på Game Pass.

Medlem

Det här spelet är en sådan blandad kompott så jag vet inte vad. Körde igenom det när det låg på PS Now och är glad att det var så jag spelade det.
Var verkligen upp o ner. Stundtals var det riktigt kul (inlednings leveln var cool ex.) men mer ofta än inte var det väldans mediokert och rent utsagt tråkigt haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Nu kan jag testa det iaf se om det skiljer nått från betan


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar