Paweł Sasko tar över som Quest Director för Cyberpunk 2077

Robot
Paweł Sasko tar över som Quest Director för Cyberpunk 2077

En av personerna bakom Bloody Baron-uppdragen i The Witcher 3.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077


Medlem

Problemet är ju inte vilka quests är bra/dåliga för I princip alla quests är bra, problemet är ju att det är så lite content och nyttjande av världen att den känns mer som en kuliss än en levande stad.

Medlem
Skrivet av Deli:

Problemet är ju inte vilka quests är bra/dåliga för I princip alla quests är bra, problemet är ju att det är så lite content och nyttjande av världen att den känns mer som en kuliss än en levande stad.

Precis, det är väl bra och han passar säkert men spelets problem är ju inte dess ”quest” :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

även med alla problem cyberpunk har haft så måste jag säga att jag fortfarande tyckte spelet var sjukt bra (3 playthroughs)

dock på PC ofc, så inte ospelbart som på förra generationens konsoler

hoppas dom gör en "no man's sky-ish" comeback och fixar till det
då blir det garanterat fler playthroughs för mig iaf

International
Man of Mystery
Skrivet av zorga:

även med alla problem cyberpunk har haft så måste jag säga att jag fortfarande tyckte spelet var sjukt bra (3 playthroughs)

Samma här, jag har fortfarande kul i Night City!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ser fram emot ps5-updaten till CP2077, hoppas på att dom flesta stora felen är fixade då.

Medlem

Jag tror jag är lite trött; läste "Nile City" istället för Night City, och min hjärna började spinna iväg. Istället för "Johnny Silverhand" har man "Percy Nilegård" etc. Tror på en re-skin / mod skulle vara något

OT: Hoppas "nytt blod" bidrar till bra saker!

Medlem

Questen har jag inga problem med, väldigt likeable person. Ingen skugga på honom i detta sammanhang.

ZF
Medlem

För någon som inte spelat Witcher för att det verkade tråkigt, och som undan för undan lät CP2077 falla i träda för att det var tråkigt.. Är detta en utveckling som är bra, dålig, eller antagligen inte kommer göra någon skillnad för den uppfattningen?

Medlem
Skrivet av ZF:

För någon som inte spelat Witcher för att det verkade tråkigt, och som undan för undan lät CP2077 falla i träda för att det var tråkigt.. Är detta en utveckling som är bra, dålig, eller antagligen inte kommer göra någon skillnad för den uppfattningen?

Pawel Sasko har gjort bra saker i både Witcher och Cyberpunk. Att han får en mer betydande roll är något som jag ser positivt på.

Medlem

Det jävla l:et fick mig att putsa skärmen två gånger.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Kommer plocka upp det sen när det kommer en ordentlig version till Xsx förhoppningsvis med lite DLC inkluderat.
Redan spelat igenom det till ps4 och fortsatte massa timmar på ps5.
Lätt GOTY förra året.

Ska bara ta en annan klass i början av spelet och utveckla karaktären lite annorlunda.

Sen finns det ju saker att fixa till men CDPR gör ju ett bra jobb på att laga spelet.

Medlem

Utöver alla utan tvekan seriösa problem så tycker jag spelet behöver lite balansjusteringar. Så fort man fick tag på bössan som kan skjuta folk igenom väggar så vart varenda uppdrag rinse n repeat på att placera sig utanför byggnaden och plocka folk i huset från avstånd genom all terräng. Kanske bara en sak som e dålig för folk som mig, ifall jag hittar något överlägset bäst så har jag svårt att gå tillbaka till roligare sätt.

Medlem

Kollar Pawels söndags steamar av cyberpunk, Han brinner för spelet, så bra.


signatur

7900XTX
7800X3D

1
Skriv svar