Team 17 utökar Worms Reloaded-beta

Robot
Medlem
Team 17 utökar Worms Reloaded-beta

Mer Worms till folket!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

hoppas det inte kommer kosta för mycket


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Inaktiv
Skrivet av 921010:

hoppas det inte kommer kosta för mycket

Sålänge det finns online multiplayer och beter sig som dom gamla hederliga Worms så tycker jag att det lätt är värt runt 150kr
Blir aldrig fel med att spränga vännernas maskar i bitar! (Föregående mening var nog den konstigaste jag skrivit på länge o.O)

Medlem

Tack för tipset, får hålla koll på måndagen!

Medlem

Aaah, fyfan, ren underhållning!

Medlem
Skrivet av Slaizt:
Skrivet av 921010:

hoppas det inte kommer kosta för mycket

Sålänge det finns online multiplayer och beter sig som dom gamla hederliga Worms så tycker jag att det lätt är värt runt 150kr
Blir aldrig fel med att spränga vännernas maskar i bitar! (Föregående mening var nog den konstigaste jag skrivit på länge o.O)

150 kr är helt okay, men jag tänker mera på steams alla andra överpriser (förutom när det är sale). men jag tror Team 17 kör som alla småutvecklare, dvs lite billigare


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem

2D? Nice! Worms ska inte existera i 3 dimensioner, om den tredje inte är napalm

Medlem
Skrivet av Gagoff:

2D? Nice! Worms ska inte existera i 3 dimensioner, om den tredje inte är napalm

haha

Medlem
Skrivet av Gagoff:

2D? Nice! Worms ska inte existera i 3 dimensioner, om den tredje inte är napalm

öööh?....


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

...och nu är det försent, sista inskickningen fick göras 11:27 idag. Trodde FZ skulle hålla oss uppdaterade

1
Skriv svar