Löftet: Horizon Forbidden West blir lika "uppslukande", oavsett om du spelar på PS5 eller PS4

ZF
Medlem
Skrivet av Cortex:

Gott om lipsillar i tråden, är väl bara bra om alla de miljontals spelare som fortfarande sitter med PS4 kan ta del av Aloys forsatta äventyr de med? Känns som ett av de sista stora spelen som släpps till PS4, lite som Last of Us till PS3 strax innan PS4 släpptes.

Visst, men det vore ännu bättre om det gjordes utan att försöka lansera det som en remaster redan dag ett.

Bäst vore såklart om det gjordes lite som på Xbox, fast tvärtom. Att alla versioner är PS5, men med möjligheten att ladda ner PS4 versionen för de som ännu inte kan hitta eller har råd med en PS5.

Medlem
Skrivet av Vileoxe:

Är folk bitter för att dom lyckas göra PS4 versionen bra?

Näe, det är bara ett korkat uttalande. Hur kan dom säga "Its just as immersive as the ps5 version" när det uppenbart inte kommer vara det. Det kan vara bra, men inte lika bra.

Medlem

Hallå meningen är att inte ha några ladd tider och bättre flyt. Och sen låter den inte iaf inte min. Min ps4 pro lät så högt att grannarna hörde.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Gott om lipsillar i tråden, är väl bara bra om alla de miljontals spelare som fortfarande sitter med PS4 kan ta del av Aloys forsatta äventyr de med? Känns som ett av de sista stora spelen som släpps till PS4, lite som Last of Us till PS3 strax innan PS4 släpptes.

Eller lite som när jag köpte Breath of the Wild till Wii U ist för till Switch. Ville låta min älskade konsol få tugga sig igenom ett sista storspel. Och om nya Horizon ser och känns hälften så bra ut till PS4 som förra spelet så klagar då jag iaf inte.

12
Skriv svar