Monster Hunter Rise till pc i januari, Steam-demo om två veckor

Robot
Monster Hunter Rise till pc i januari, Steam-demo om två veckor
Medlem

Riktigt taggad på detta, skippar nog demot, men körde rise en del på switch och gillade det skarpt, men likt MHW känns det bäst hemma på PC för mig. Blir en bra start på året.

Medlem

Såg bra ut men skippar nog detta, det här är ett spel som förmodligen tar över 300timmar för mig och så mycket tid vill jag inte lägga på ett spel. Kommer för många spel jag vill hinna med att spela så får välja bort sånt här.

Medlem

Är MHWs content roadmap avslutad nu? Undrar lite varför man skulle köra Rise när man kan köra World på samma plattform.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem
Skrivet av Arzei:

Är MHWs content roadmap avslutad nu? Undrar lite varför man skulle köra Rise när man kan köra World på samma plattform.

Yes, MHW fick sin sista update för ett tag sen nu.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Är MHWs content roadmap avslutad nu? Undrar lite varför man skulle köra Rise när man kan köra World på samma plattform.

Japp Fatalis var slutet av world.
Ofta handlar de om nya monster, nya mechanics och sånt att gå efter, spelen ändrar liksom ofta sina main mechanics och ger alla vapen något nytt att testa o köra.

Jag ser framemot rise för där är monster med jag aldrig slogs emot i dom äldre spelen och eftersom jag är i stortsätt färdig med worlds content.
MH har alltid varit i stortsätt maingame, Grank(master rank) kom senare, sen kom nästa spel.
Och det ser ut att gå exakt likadant här med MH Rises expansion i sommar, så kommer väl nästa stora post World spelet om 2-3 år.

1
Skriv svar