Du sköna nya onlinevärld! Över miljonen spelade New World dag ett

Robot
Du sköna nya onlinevärld! Över miljonen spelade New World dag ett

Servrarna sedan lanseringen är redan det dubbla.

#amazon-games, #new-world


Medlem
Gen
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Försökte*

Exakt. Man undrar ju verkligen om en miljon unika spelare lyckades lira det faktiska spelet dag ett.

Medlem
Skrivet av Gen:

Exakt. Man undrar ju verkligen om en miljon unika spelare lyckades lira det faktiska spelet dag ett.

Var nog mer folk i kö än som spelade den dagen

Medlem

De håller redan på att testa 2500 spelare på australienska servrarn

Medlem

Jag lyckades då inte spela på första dagen, förutom 10 minuter innan jag skulle dra till jobbet klockan 06:00 så har jag inte kunnat logga in inom rimlig tid. Nästan 2 timmar i kö totalt, blev nyss en refund och jag fokuserar på Diablo 2 istället.

Medlem

lol djupt, men verkar som alla vill ha en ny värld att leva i.
same generic fantasy crap eller?

Medlem

AH över 1 miljon exemplar sålda... Låt oss inte ha tillräckligt med servrar igång så folk aldrig får spela.. Jävla nötter

Medlem

Folk har ju lärt sig att utnyttja spelet. Många kör på auto run och rätt in i en vägg haha. Spelade igår kväll och såg MASSOR som bara körde på autorun för att inte bli utslängda/ kickade. När jag skulle loga ut gick jag in på en settlement hehe ca 50 Pers där som bara sprang in i väggar fullt med folk. Det bör ju fixas brorsan ville testa meb att sitta i kö i 3-4 timmar är Overkill

Medlem

Nu finns det ju servrar att lira på utan kö iaf, så man kan ju som inte säga att valet ej finns. Hade en lvl 14 på Hades men deletade och gjorde om den, är 26 nu och älskar spelet än så länge. Alla vänner byte sedan också till samma server där vi snart ska köpa en stad och bli den 3:e Company med en stad. Spelat har riktigt bra potential och att refunda som många gjort med köer etc är ju kortsynt om något som med alla negativa reviews to Steam. Man kan ge dem en dag eller två. Är ju samma sak med alla MMO's vid launch, WoW var ju katastrof det med.

Medlem

Det här spelet suger verkligen. Synd att man inte kan få en refund pga alla s#%t köerna. Men det va inte det värsta. Spawn tider på vissa bossar. Folk som tar din loot osv osv. Folk tycker säker att det är kul och lovordar spelet i nån vecka tills dom sakta börjar inse vilket "mästerverk"<---( ironi för er som inte förstår) spelet är. Jag säger bara bleb.

Avstängd
Skrivet av TheJudge:

Det här spelet suger verkligen. Synd att man inte kan få en refund pga alla s#%t köerna. Men det va inte det värsta. Spawn tider på vissa bossar. Folk som tar din loot osv osv. Folk tycker säker att det är kul och lovordar spelet i nån vecka tills dom sakta börjar inse vilket "mästerverk"<---( ironi för er som inte förstår) spelet är. Jag säger bara bleb.

Eller så tycker folk verkligen spelet är bra fast du tycker det är dåligt? Den möjligheten finns faktiskt 😅

1
Skriv svar