Kena: Bridge of Spirits

Medlem
Skrivet av krislevin:

Var läste du det?:) Skulle vara roligt att titta på deras planer.

Här (hoppas man får länka till en konkurrent)

https://www.gamereactor.se/nyheter/994323/Ember+Lab+Vi+kommer...


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Tusen tack! Jo, det tror jag man får. Du har inte gjort nåt kriminellt!:) Roligt att läsa att de satsar på det. Har köpr spelet men har ej riktigt kommit igång än.........ska bli spännande och roligt!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av krislevin:

Tusen tack! Jo, det tror jag man får. Du har inte gjort nåt kriminellt!:) Roligt att läsa att de satsar på det. Har köpr spelet men har ej riktigt kommit igång än.........ska bli spännande och roligt!

Återkom gärna med intryck när du spelat mer, är själv sugen på spelet


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Vad skulle ni säga att det är för åldersgräns på spelet? Både hur "läskigt" det är samt hur svårt det är. Vi har en nioåring hemma och det vore kul att hitta nåt till henne.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Skribent
Skrivet av Deathwisher:

Vad skulle ni säga att det är för åldersgräns på spelet? Både hur "läskigt" det är samt hur svårt det är. Vi har en nioåring hemma och det vore kul att hitta nåt till henne.

Jag har inga egna barn (eller småsyskon), så jag tycker alltid att det är svårt att ge åldersrekommendationer. Men rent spontant kan nog Kena uppfattas som lite ruggigt av nioåringar. Över lag är det rätt tamt (och sjukt gulligt), men vissa scener är av det starkare slaget.

Ett exempel skulle vara runt 7.00 i det här klippet. Men som sagt, jag har lite svårt att sätta mig in i vad en nioåring tycker är läskigt, så har hon inga problem med scenen nedan kan det nog vara okej

Svårighetsmässigt kan man köra på "Story mode", som är det lättaste läget. Men hon kan nog behöva hjälp med ett pussel eller två.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Vad skulle ni säga att det är för åldersgräns på spelet? Både hur "läskigt" det är samt hur svårt det är. Vi har en nioåring hemma och det vore kul att hitta nåt till henne.

Inte så läskigt skulle jag säga. Det är väldigt cartoonish. Har man sett gamla Disney filmer som snövit (scenen när hon flyr ut i skogen ex) osv. så klarar man av detta och som ngn redan nämt spelet går o köra i story mode så att det blir väldigt lätt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Riktigt mysigt spel. Fin grafik och grym musik

Medlem

Inköptes nyss på PS Store rea för 278kr. Nu jäklar ska det spelas!

RmK
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Inköptes nyss på PS Store rea för 278kr. Nu jäklar ska det spelas!

Tack för tipset, har väntat på att det ska reas ut lite billigare

12
Skriv svar