Vad gör ni nu?

Medlem

Kör senaste Aephanemer singeln på repeat.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd

Ska snart ut och käka sista kvällen i Manresa med kusinerna innan man imorrn packar ihop allt och flyger hemåt. Har varit enormt trevligt här nere men ska också bli skönt att komma hem

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Nasder:

Sitter med tryckförband runt tummen som jag skurit upp.

Pro tip: Försök inte att fånga ett glas du tappat över diskmaskinen. Jag slog ner glaset mot ett annat glas och skar mig. Så jag är två glas fattigare och har några skärsår min gaming-hand.

Haha, påminner mig om när jag tömde diskmaskinen en gång och skulle sätta in ett glas - satte in det på sniskan så det ramlade igen och satte instinktivt dit händerna för att mota det. Slutade med att jag krossade glaset mot kanten av skåpet och skar mig i handlederna. Inte rejält, men det såg lite lattjo ut att knalla runt med plåster på båda handlederna...

Medlem

Är i Grekland och agerar Gudfar för syrrans ena dotter. Väldigt udda för mig som svensk. Rökelse, dop av barn i vatten och olja, vandringar i cirklar med tända ljus, etc.

Häftig upplevelse men samtidigt lite konstig. Man kände sig totalt malplacerad bland 100+ greker som stup i kvarten gjorde korstecken och nickade instämmande när prästen talade.

Blev dock vän med båda prästerna, delade några flaskor vin och öl, kramades och pratade om livet.

Råkade lova att de skulle få lov att döpa mig otrodoxt så åker förmodligen hit senare i år och badar i en balja, naken, framför ett hundratal personer.

Vips så gillar grekerna mig mer, haha. Så kan inte banga, de kommer aldrig att förlåta mig.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Mår dåligt, på gränsen till spyfärdig. Sitter och slösurfar och har varit skittrött hela dagen. Ingen ork.

Avstängd
Skrivet av Ichinin:

Mår dåligt, på gränsen till spyfärdig. Sitter och slösurfar och har varit skittrött hela dagen. Ingen ork.

Hård lördagkväll? 😅

Ligger i soffan och betar av alla nya filmer som släppts i år. Bäst hittills är Suicide Squad. Får se om någon annan är bättre!

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Hård lördagkväll? 😅

Ligger i soffan och betar av alla nya filmer som släppts i år. Bäst hittills är Suicide Squad. Får se om någon annan är bättre!

Dricker inte längre. Tryckte i mig 1kg lasagne kanske lite för fort.

Nu sitter jag och polerar lite kod, lägger till funktionalitet och rättar stavfel. Koden fixar jag alltid, men missar alltid att kolla stavningen.

Medlem

Tar mig en kopp kaffe och slösurfar.

Har nog stirrat lite för länge på nya bilen från Elden Rings Twitter-konto dom släppte förut, hypen är olidlig.

4K (https://i.redd.it/z62822huuuq71.png)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Stängt ner för denna arbetsveckan. Städat bostaden och håller precis på att fixa till lite gött fredags krubb med go musik i bakgrunden. Entrecote, ugnsrostade rotfrukter, ugnsbakad tomat och bea

Medlem

Kom just hem från jobbet, tagit en kopp te och slösurfar innan det är dags att sova. Få lite sömn så man orkar upp till PL matcherna börjar.

Medlem

Dricker kaffe och pillar på min nya PS5! Innan jag börjar klippa på nästa Youtube-video.


signatur
Medlem
Skrivet av Lenk:

Dricker kaffe och pillar på min nya PS5! Innan jag börjar klippa på nästa Youtube-video.

Grattis till tillökningen!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Har precis vaknat efter nattpass. Dricker kaffe, äter en macka och skriver lite i Discord (klanarbete). Sen jobb igen!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Avstängd

Precis kört några timmar New World. Roligaste MMOet sedan wow utan tvekan. På någon jävla vänster har de lyckats göra gathering/harvesting-professions till en rolig grej som dessutom är en core mechanic i spelets design. Imponerande!

Medlem

Plockat undan alla sommarmöbler och rensat ogräs, varit och fikat med familjen, cyklat 2,5 mil genom skog och över fält och nu tittar jag på Liverpool - Manchester City.

Avstängd

Ser på Liverpool-Manchester City, 2-2 just nu, bra match.


signatur

“If you have an apple and I have an apple and we exchange these apples then you and I will still each have one apple. But if you have an idea and I have an idea and we exchange these ideas, then each of us will have two ideas.”
George Bernard Shaw

Medlem

Stoppa in nachos i micron, satt på park and rec och tänkte skriva lite speldagbok på resident evil 2 till Instagram. Tapp aptiten lite nu när jag tänker på spelet..


signatur

Drömmer om att pyssla med spelmedia
PC/PS5
@trevligaspel Instagram/twitter

Medlem

just nu klickade jag på "vad gör ni nu tråden"
skulle aldrig gjort det, vilket trist liv folk har blev deppig...insåg att jag inte gjorde någonting mer meningsfullt mellan mina arbetspass


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Laddar mentalt för att svägerskan ska komma på besök i kväll, slösurfar på jobbet och försöker få klockan att ticka lite snabbare genom att kolla på klassiska youtube-klipp


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Kikar på infon om Twitch har blivit hackade. Blir att poppa lite popcorn.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Avstängd
Skrivet av alias:

just nu klickade jag på "vad gör ni nu tråden"
skulle aldrig gjort det, vilket trist liv folk har blev deppig...insåg att jag inte gjorde någonting mer meningsfullt mellan mina arbetspass

Krya på dig!

Medlem

Har ändrat lösenord på Twitch för ett tag sedan och sitter nu och leker med BouncyCastle. Är inte riktigt vad det låter som.

Medlem

Har gjort klart dagens jobb så nu sitter jag på FZ och försöker fördriva sista halvtimmen


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Hämtade nyss ut något att spela efter jobbet 😁

Medlem

Sitter på kontoret och jobbar en stund till, sedan blir det avkopplande jogg i skogen i 1,5 timme och efter det TV-kväll i soffan.

Medlem

Sitter av sista tiden på kontoret, för sent att påbörja nått vettigt. Ska hem och utföda barnen, sen blir det till att kolla på FP1 från Turkiets Formel 1.

Medlem

Kom hem för ett tag sen från jobbet och nu myser med kaffe och Metroid Dread!


signatur
Avstängd
Skrivet av jeppe109:

https://i.ibb.co/0cB1Fw8/20211008-114433.jpg

Hämtade nyss ut något att spela efter jobbet 😁

Ska du ge bort ett eller?

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Ska du ge bort ett eller?

Nä, ett exemplar ska stå i vitrinskåpet oöppnat och se fint ut.

Speciellt spel får speciell plats. Samlardjävulen vann denna gången. Hade nog inte blivit av om inte Power satt sitt pris till 781:-.

Medlem

Flyger en B787 från ESSA till EGLL med HTC Vive i nyllan.

Skriv svar