FZ har fått ny chefredaktör – Daniel Sjöholm!

Medlem

Spelsmak av rang (Phantasy Star), självdistans och humor! Bådar gott detta, välkommen!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Gött mos! Välkommen!

Medlem

Välkommen, såg att du gillade survival strategi spel. Age of darkness last stand släpps i slutet av veckan i early access


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

Ååh Dungeon Master! Det var världsomvälvande för mig, på riktigt. Nog för att jag spelat mycket innan, men det drog in mig i det som skulle bli ett livslångt beroende av rpg i alla dess former

Undra om man alltid kommer att se star wars meme:en framför sig nu så fort någon skriver sådär "....right? Right?!" Skadat.


signatur

K9
:.:

Medlem

VÄLKOMMEN! Och sluta ha samma spelsmak som mig(och många andra) haha
En grym lista spel det!

Medlem
Kandidater?

Fanns det bara vita, medelålders skäggiga män som ansökte eller? Mångfald osv. Kanske är svårt att locka kvinnor till FZ.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Medlem

En Wario variant av Calle!

Frilansare
Skrivet av alias:

haha jag också, ("gamla goa tiden" låter ganska insnöat dock) speciellt för chefsredaktörstiteln, men på alla arbetsplatser jag jobbat har det alltid varit bäst där det finns alla åldrar och kön. Bara se vad Noelia tillfört hos sweclockers. Skulle gärna bara se att nästa anställning möjligen blir en lite yngre förmåga och kanske även en kvinna/tjej med andra perspektiv.
Fattar att hateposts are incoming.

Jag är ju 15 mentalt så medelåldern är inte så hög!

Redaktör
Skrivet av socialarbetaren:

Fanns det bara vita, medelålders skäggiga män som ansökte eller? Mångfald osv. Kanske är svårt att locka kvinnor till FZ.

Det är svårt att hitta riktigt bra folk, och när det område vi täcker tilltalar en viss typ av människor blir det ofta så att många ansökningar kommer från just den typen av människor. Med det sagt: jag vet inte kön eller något annat på de som sökte tjänsten. Men jag tror och hoppas att Daniel kommer bli bra, alldeles oavsett hudfärg, ålder och ansiktsbehåring.


signatur
Medlem

Välkommen Daniel!!

Jag är glad att Jocke och Tomas äntligen har en ny kompis. Nu blir de gladare.

Bra att ni är tydliga med klädkod. Man skall se att en polis är en polis och att en chefredaktör är en chefredaktör.

Chefredaktör

Vad fina ni är, tack för det varma välkomnandet! <3

Chefredaktör
Skrivet av Dres81:

Välkommen ska bli kul att följa detta med dig.

Hahaha garvar kan bara tänka mig hur det kändes att träffa Sid. Haha att du leds bort av pressmänniskorna stackare man fick bara den där pinsamma scenen i mitt huvudet när man får tunghäfta av nervösitet.

Not my proudest moment

Chefredaktör
Skrivet av belzhadar:

Välkommen!

Hoppas du inte glömt att lusläsa anställningskontraktet innan på skrivning.

Kan finnas klausuler om skägg rakning som stretch goals vid välgörenhets insamlingar.
Tvång att klättra upp för väggar utklädd till Spindelmannen, kan förekomma.
Du kan vara ansvarig för alla ev. ljud problem i all framtid, oavsett vem som egentligen orsakat dem.
Misslyckade Champaign öppningar och andra fadäser i direktsändningar kan komma att förevigas på muggar och säljas i merch shoppen.

Det här känns oroväckande och lockande på samma gång...

Chefredaktör
Skrivet av Evil_Teddiz:

Låter som rätt skägg på rätt plats!

Kan erkänna även mig som pundare av "Survival/Basebuilding/Crafting/RPG-spel".

Min nuvarande process med dem ser typ ut så här:

Loop.While(true)

If (fun=true)

Run.playgame
For 6 hours
(Return)

Else
Run.buy_random_game_on_steam
Install
(Return)

Dvs hjälp jag har ett problem.... 😅

Kan relatera!

Medlem
Skrivet av serdyllon:

Seriöst, jag blev triggad på alldeles för många plan av så lite text.
Bussovic borde få en egen varningstext.

https://i.imgflip.com/5p8ufj.jpg

Vad exakt triggade dig?


signatur

Halo kompis!

Chefredaktör
Skrivet av Sisyr:

Grattis och välkommen!

Dock blir man ju mer än konfunderad när CM nämns men inte FM. Säg inte att du fallit av vagnen?

Jag föll inte helt av vagnen, men jag lade betydligt mer timmar på CM än på FM.
Ungefär när det blev FM började jag fastna i andra spelgenrer.
Och de timmar jag hade lagt på CM var oroväckande många.
Men sen lärde jag mig att summan av lasterna var konstant

Chefredaktör
Skrivet av Kjattögel:

Välkommen! RtCW på listan? Du får med beröm godkänt och är för lång framtid förlåten för eventuella snedsteg och tokigheter!

Tack, det kommer jag att behöva. Snedsteg here i come! LEEROY!!!!

Chefredaktör
Skrivet av Aloysius:

Välkommen.

Undra vad som hände. Senast jag såg den här herren såg han ut som en välkammad mellanchef och förde över "dv-filmer till datorn" och tyckte att en "portabel dvd-spelare i baksätet" var höjden av modernitet.

https://i.imgur.com/LSLrKgj.jpg?2

Ok, det räckte alltså inte med min pinsamma anekdot om Sid Meier. Nu ska gamla texter dras fram. Oh Nooo!!!!
(Det var andra tider då, portabel dvd-spelare VAR modernt och jag trodde att jag ville se ut som en mellanchef)

<3

Chefredaktör
Skrivet av serdyllon:

You had me at Monty on the Run.
Och skägget, givetvis.

Monty on he Run, musiken! <3

Chefredaktör
Skrivet av alias:

Fattar att skägget var jobbigt, men välkommen mannen, du kommer klara det här hur bra som helst! :=)
Varmt välkomen!
Ta bara tillbaks att HL2 är bättre än HL1. Fattar inte de människor som inte säger att HL1 är det spelet som betytt mest, det som drev allt framåt i åratal till där vi är nu, no discussion. Är ju bara fakta. Visst HL2 kan gärna vara #2 men finns fler konkurenter där

Tack!
Listan visar väl mer vilka spel jag spelat mest. Tvivlar inte på HL1:s betydelse.
Men jag spelade aldrig det... Sorry!

Chefredaktör
Skrivet av Bussovic:

Välkommen!

Då tar vi några viktiga frågor!

- Gyroskebab eller nötkebab?
- Vit sås, röd sås eller kebabsås till kebaben?
- Ananas på pizza?

Oj, oj. Känns som detta kan bli mina "make it or break it frågor" i communityn....

-Nöt.
-Bara röd sås, så stark som möjligt.
-Lol, nej.

Chefredaktör
Skrivet av alias:

Förlåt att jag säger det men du är inte någon jag skulle kolla leg på om jag vore anställd på systembolaget och du vore kund, vill bara säga att FZ som vuxen gaming site fortsätter, fint för chefsredaktörsposten men nästa anställda kanske ska ha ett lite yngre perspektiv? Behövs ju båda delarna. Säger inte att ni ska anställa fortnite fans, men ni fattar. Åtminstonde några som är intresserade nog att spela de senaste spelen och recensera dem. Som kanske inte ens upplevt hl2 ens när det släpptes. Fint med flera infallsvinklar.

Fun fact: Jag fick visa leg på systemet i somras! Visserligen hade jag solglasögon, men ÄNDÅ!
För övrigt tycker jag du har många valid points!

Chefredaktör
Skrivet av Jud1t:

PoP på morsans apple macintosh var en gammal favorit även om jag tyckte lemmings var roligare. Förmodligen för att det var lättare… Välkommen!

Ja, mycket kan man säga om Prince of Persia, men inte fan var det lätt!
Tack!

Chefredaktör
Skrivet av absimilard:

Ååh Dungeon Master! Det var världsomvälvande för mig, på riktigt. Nog för att jag spelat mycket innan, men det drog in mig i det som skulle bli ett livslångt beroende av rpg i alla dess former

Undra om man alltid kommer att se star wars meme:en framför sig nu så fort någon skriver sådär "....right? Right?!" Skadat.

Samma här, efter det blev rpg en favoritgenre for life!

Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Fanns det bara vita, medelålders skäggiga män som ansökte eller? Mångfald osv. Kanske är svårt att locka kvinnor till FZ.

Men jösses...

Man tar väl bäst person för jobbet.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Testpilot

Välkommen till FZ

Medlem

Välkommen, Daniel!!

Medlem
Avstängd

En vit man - med skägg - som inte identifierar sig som något annat.

Redaktör
Skrivet av Calez:

En vit man - med skägg - som inte identifierar sig som något annat.

Vi kan väl bara kalla honom "gamer" eftersom det är därför han är här?


signatur
Skriv svar