Final Fantasy XVI-producenten antyder att spelet nästan är färdigt

Robot
Final Fantasy XVI-producenten antyder att spelet nästan är färdigt

Ger positivt besked under Tokyo Game Show.

#final-fantasy-xvi, #square-enix


Medlem

I och med de inte har visade upp någon trailer kan man ju kanske ana att spelet släpps väldigt snart? Å andra sidan att då släppa en trailer å med "release 10 december 2021" eller liknande, å det sedan visar sig att de behöver pusha på releasen är ju bara dumt med.

Å andra sidan var det många spel tillbaka sedan FF var något att ha TBH.

Medlem

Men fortfarande inget livstecken från Final Fantasy VII Remake 2. Illavarslande.

dvp
Medlem
Skrivet av Tröjan:

Men fortfarande inget livstecken från Final Fantasy VII Remake 2. Illavarslande.

Man vill nog hellre att folk snackar om Stranger of paradise och XVI än VII 2 just nu, tippar att vi får höra mer om den när de pushat ut ett eller båda spelen och då lär det inte vara så långt ifrån en release.
Kanske.
Hoppas jag.

Medlem

Ffvii remake var en besvikelse. Ge mig ff16 lagom till jul nu tack

Medlem

Bara det inte blir massa kaos, är allergisk mot Kaos!

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Men fortfarande inget livstecken från Final Fantasy VII Remake 2. Illavarslande.

Skönt att slippa remakes ju!

Medlem

Troligtvis vill dom nog inte dra hype ifrån FFXIV Endwalker som är i full rulle just nu på promotion.

Överlappar nog mycket i audience där.

Gen
Medlem
Skrivet av Pigge88:

Troligtvis vill dom nog inte dra hype ifrån FFXIV Endwalker som är i full rulle just nu på promotion.

Överlappar nog mycket i audience där.

Sen släpps ju Stranger of Paradise - Final Fantasty Origin nästa år om jag inte minns fel?

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Skönt att slippa remakes ju!

Jo, kanske. Men just FFVII-Remaken vvillnjag gärna se mer av snart. Första delen levde väl inte riktigt upp till mina omöjliga förväntningar och en del storyval ifrågasätter jag, men ändå!

1
Skriv svar