Den sista kämpen i Super Smash Bros. Ultimate är Kingdom Hearts-Sora

Robot
Den sista kämpen i Super Smash Bros. Ultimate är Kingdom Hearts-Sora
Medlem


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Haha. Jag trodde ingen köpte amiibos typ! Gratz till kollektionen!

Medlem

Meh.

Vad tråkigt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Sakurais presentation är dock strålande!

Sora är den bästa bland de kandidater som presenterats innan. Bra mycket mer intressant än WaLuigi, master chief och dem.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Pippi Långstrump hade varit ett bättre val.

Medlem

Son Goku hade varit skoj


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Jag har hoppats varenda gång att det ska bli Sora och nu äntligen!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

Pippi Långstrump hade varit ett bättre val.

Det är svårt med rättigheterna såklart, jag hade blivit glad jag med så du är inte ensam!

Medlem

Äntligen en svärd-karaktär i SSBU.! Jag har verkligen längtat.

Jag gillar spelet. Det gör jag. Ett av få spel som jag inte är för rastlös för att fortfarande spela. Men det är lite segt med alla svärd överallt.

Medlem

Det släpps också banor med Kingdom Hearts-tema i samband med detta! & sen kommer alla Kingdom Hearts-spelen till Nintendo Switch vid senare tillfälle. Tror det bara är över Cloud-gaming dock, eller om det "bara" var trean som var så.

Medlem
Skrivet av tetrisGOAT:

Äntligen en svärd-karaktär i SSBU.! Jag har verkligen längtat.

Jag gillar spelet. Det gör jag. Ett av få spel som jag inte är för rastlös för att fortfarande spela. Men det är lite segt med alla svärd överallt.

Sword Bros!

Medlem
1
Skriv svar