FZ har fått ny chefredaktör – Daniel Sjöholm!

Inaktiv

Hjärtligt välkommen Daniel!

Medlem

Energin och humorn går igenom i intervjun. Blir nog bra det här.

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Oj, oj. Känns som detta kan bli mina "make it or break it frågor" i communityn....

-Nöt.
-Bara röd sås, så stark som möjligt.
-Lol, nej.

1 rätt av 3…
Men bara för att detta var ett jäkla bra rätt så blir du godkänd!

Tillsvidare…


signatur

Halo kompis!

Inaktiv

Jag var tvungen att googla namnet eftersom jag tyckte att jag kände igen det, men insåg att det nog är efternamnet jag känner igen någonstans ifrån.

Fick dock reda på att du var typ tio år äldre än vad jag kunde gissa på när jag såg bilden på dig.

Det är kul att ha dig här i alla fall och jag hoppas att du kommer trivas.

Medlem

Välkommen!


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Välkommen till galenskaparna!!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Välkommen!

Är skägget äkta eller är det Calles skägg du fått ta över?

Medlem

Välkommen!


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem

Jämnt skägg kan man säga

Välkommen!


signatur

IngenjörsFace med perverst intresse av "jymden" och fysik.

Skribent

Calle är skyldig mig 1000 spänn. Ska vi ta det här?


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Not my proudest moment

Nä men du växte och lär ju inte hamnat i den situationen ngt mera. Utan missar och nedgång i livet är man aldrig så stark som man är idag. Men förstår dig absolut

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Jag är ju 15 mentalt så medelåldern är inte så hög!

LOL samma här Jocke, kanske ska man räkna så då. All fine!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Fun fact: Jag fick visa leg på systemet i somras! Visserligen hade jag solglasögon, men ÄNDÅ!
För övrigt tycker jag du har många valid points!

Tack Daniel, Länge sen jag fick visa leg på bolaget nu men kändes en aning skämsigt när man fick visa det i fytioårsåldern. Ser jag ut som en jättebebis eller vad är frågan? Ska man bli smickrad eller bli förolämpad? Vem vet.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag och Daniel delar två bonusbarn (eller jag är farbror och han är tillsammans med deras mor) och jag har bara bra vibbar av honom. Skägget är 100% äkta. Grattis till jobbet!

Medlem

Välkommen


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Redaktör
Skrivet av newlaseridea:

Jag och Daniel delar två bonusbarn (eller jag är farbror och han är tillsammans med deras mor) och jag har bara bra vibbar av honom. Skägget är 100% äkta. Grattis till jobbet!

Se där!

Om jag säger "Spelkoder i din inkorg när jag ska lönesamtala", skulle du då kunna tänkas svara "Jag har komprometterande info om Daniel"? En hypotetisk fråga bara.


signatur
Medlem
Skrivet av socialarbetaren:

Fanns det bara vita, medelålders skäggiga män som ansökte eller? Mångfald osv. Kanske är svårt att locka kvinnor till FZ.

I am the self-proclaimed santa claus of Godhetspoäng. You sir just levelled up.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skribent
Skrivet av anon_326145:

Jag var tvungen att googla namnet eftersom jag tyckte att jag kände igen det, men insåg att det nog är efternamnet jag känner igen någonstans ifrån.

Fick dock reda på att du var typ tio år äldre än vad jag kunde gissa på när jag såg bilden på dig.

Det är kul att ha dig här i alla fall och jag hoppas att du kommer trivas.

Jag gjorde samma sak. Det visade sig att jag hade blandat ihop honom med Helen Sjöholm. Jag tror det är det spralliga leendet.

Avstängd
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi kan väl bara kalla honom "gamer" eftersom det är därför han är här?

Självklart. Jag är med på tåget.

Jag befarar bara att ni är vidöppna för attacker från feministhåll.

Medlem
Skrivet av Calez:

Självklart. Jag är med på tåget.

Jag befarar bara att ni är vidöppna för attacker från feministhåll.

Fast risken att bli angripen vänsterut har han ju effektivt avväpnat med sitt symboliska ansiktsuttryck som signalerar solidaritet med de förtryckta massorna och ett högt östrogenintag. Allt enligt internet, jag tar inget ansvar för samtiden.

https://knowyourmeme.com/memes/soy-boy-face-soyjak

Citat:

Soyboy Face, also known as the Soylent Grin, Nu-Male Face, Nu-Male Smile, Soyface and Cuckface, is an internet slang term referring to a facial expression associated with men described as nu-male or Soy Boys who are photographed expressing surprise or excitement with their mouth agape. Online, a variation of Wojak referred to as "Soyjak" is illustrated with the open-mouthed smile.

https://melmagazine.com/en-us/story/soy-face-soyboy-face-meme...

Citat:

Nevertheless, the thing colloquially known as Soy Face does exist, and it is a blight on our suffering world. There’s no reason for it; the face is bad. And it seems to be getting worse. Where the “Soy Face” concept formerly dwelt and evolved in right-wing shitpost forums, it’s increasingly common in left-leaning Twitter and beyond. Maybe it’s beneath us all to criticize how dudes express hype vibes in a photo, but it’s also embarrassing to keep seeing it done this way, particularly in concert with scraggly beards, square glasses and unfortunate haircuts. It doesn’t help that the source of enthusiasm is often a video-game console or similar digital toy.

Det är alltså ett uttryck universellt förstått som "Jag är en vänstermediekille som dricker växtdryck, röstar rätt och är upphetsad över ett nytt tv-spel" så att feminister vet att de inte behöver angripa en person som visar detta uttryck. Och åtminstone det sista, det om tv-spel alltså är ju väldigt lämpligt på en tv-spelssida.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Se där!

Om jag säger "Spelkoder i din inkorg när jag ska lönesamtala", skulle du då kunna tänkas svara "Jag har komprometterande info om Daniel"? En hypotetisk fråga bara.

Om ändå. Det jag har är att folk gillar honom. Lite svagt att löneförhandla med.

Stars have aligned! Välkommen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av newlaseridea:

Om ändå. Det jag har är att folk gillar honom. Lite svagt att löneförhandla med.

Argh, ständigt dessa trevliga människor!


signatur
Medlem

Välkommen och grattis till jobbet, spännande med nytt bakom sparkarna ;D

Medlem

Lite sent av mig bättre sent än aldrig.
Varmt välkommen

Skriv svar