Alan Wake Remastered tycks ha stora problem på Xbox One

Robot
Alan Wake Remastered tycks ha stora problem på Xbox One
Medlem

Det är en bra YouTube kanal den där (ElAnalistaDeBits) som du taggat flera gånger nu. Bra jämförelsevideos. En spansk Digital Foundry.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

It's not a lake, it's an ocean

Trist för Xbox One-ägarna. Jag spelar det på Series X just nu, och det flyter på fint.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Trist för Xbox One-ägarna. Jag spelar det på Series X just nu, och det flyter på fint.

Har inte heller några problem på min Series X, men ja det kanske är dags att klippa navelsträngen till den förra generationen nu?


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Går ju dock ändå att köra 360-versionen på Xbox One, men surt ändå, och kan inte tänka mig att Remastern tillför väldigt mycket på den klena original-Xbox One/Xbox One S.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Dave Lister:

Går ju dock ändå att köra 360-versionen på Xbox One, men surt ändå, och kan inte tänka mig att Remastern tillför väldigt mycket på den klena original-Xbox One/Xbox One S.

Nej, det verkar väldigt marginellt. Man bör åtminstone spela det på One X i så fall.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Grafiska fel låg fps

Lirar på series x flyter på bra men märkt av grafiska fel samt låg fps i cutscenes inte okej med sånt här.

1
Skriv svar