Deathloop har åtminstone en hemlighet kvar som vi inte upptäckt

Robot
Deathloop har åtminstone en hemlighet kvar som vi inte upptäckt
Medlem

hur fan vet man om något är hidden eller inte??

Backloggens befriare

Avskyr sånt här tramsande, likt Todd Howard med Fallout 4. Ett superlätt påstående att haspla ur sig för att göra folk nyfikna som man inte behöver backa upp.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

https://www.reddit.com/r/Deathloop/comments/q30u3o/new_secret...

Citat:

Update: The dev confirmed this is the one secret no one has discovered yet

Medlem

Man kan ju undra hur många som letar av de två personer som fortfarande spelar spelet.. eller ens minns att det släppts.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Man kan ju undra hur många som letar av de två personer som fortfarande spelar spelet.. eller ens minns att det släppts.

1500 som spelar det just nu

Dödgrävaren

Var ändå ett OK spel, men när man klarat av det så finns det inte så mycket att återgå till, även om de försöker få en att loopa igen efter att storyn är klar.

Medlem

Hade väldigt kul med spelet men vart lite besviken i slutändan, Hade hoppats på att man skulle pussla fram lösningen själv för att klara spelet.

Spelet i sig är ju typ 6-8 questlines som man gör en i taget tills man klarat samtliga questlines och låser upp den sista som kombinerar dom, kändes ganska hjärndött och missad potential.

Dom tog en stor potentiell open-ended pussel låda med tusentals lösningar och sen tvingade en att lösa pusslena på deras sätt.

Medlem

Någon mer än jag som inte bryr sig så mycket om gömda hemligheter eller eastereggs i spel?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Att allting är en illusion?

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon mer än jag som inte bryr sig så mycket om gömda hemligheter eller eastereggs i spel?

Inget jag letar efter men stöter jag på det kan det vara kul för stunden.-


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Pratas det något om att detta ska släppas till xsx? Finns det rykten?

Medlem

Har kommit en bra bit in i spelet.

Vilket mästerverk. Otrolig design. Utforskning i världsklass. Flippad men mycket smart story.

Kan bli mitt GOTY


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon mer än jag som inte bryr sig så mycket om gömda hemligheter eller eastereggs i spel?

I ett spel som Astro bot vart det ju riktigt bra implementerat men överlag är det väl inget särskilt. 👍

Medlem
Skrivet av Kavakava83:

I ett spel som Astro bot vart det ju riktigt bra implementerat men överlag är det väl inget särskilt. 👍

Ja jag håller med. Där var det faktiskt lite kul att se Playstations historia med referenser till gamla spel och äldre produkter.


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar