Quiz – Vad kan du om Far Cry?

Medlem
Medlem
Medlem

Har inte spelat ett spel efter 3an.bara läst hör på fz 😅


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Tror det märks att detta inte har varit något som intresserat mig allt för mycket.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

9/10 misslyckades på abominationen FC: Primate

Medlem

Ändå har jag inte kört något sen 3:an😅

hade fel på första frågan


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Medlem

signatur

PS5, OLED 65"

Medlem

signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Medlem

Konstigt när jag tycker spelen är ytterst mediokra, anar jag någon hatkärlek?

Avstängd

Fasiken, trodde jag skulle ha bättre koll


signatur

Tommy Tommy, pulver på min stjärt.
Tommy Tommy, vita moln av fjärt.

Medlem

9/10

Var en 50/50 chansning på sista som man givetvis föll på.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

signatur

Allätare

Medlem

Var tydligen mer far cry fantast än jag trodde 🙃

Medlem
Medlem

Gjorde det mest för att lära mig något nytt. Gillade inte 4&5 men nu med 6an så har jag verkligen hittat tillbaka till serien. Det är något med palmträd som får mig på bra humör. Speciellt nu när sommaren är över och vintern är påväg. Hoppas på att få spela lite co op i vinter om jag blir klar med singel player snabbt.

Medlem
Medlem
Medlem

Kommer det Blood Dragon grejer på Netflix? Najs.

Inaktiv
123
Skriv svar