Två veckor för tidigt, men ändå: Marvel's Guardians of the Galaxy får släpptrailer

Robot
Två veckor för tidigt, men ändå: Marvel's Guardians of the Galaxy får släpptrailer
Medlem

Jag vågar gissa att låten är mycket bättre än spelet.


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Faktumet att dom valt att basera utseendet på karaktärerna från serietidningen glädjer säkert puristerna. Men för mig och säkert de flesta andra som bara sett filmerna så skaver det.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Faktumet att dom valt att basera utseendet på käraktärerna från serien glädjer säkert puristerna. Men för mig och säkert de flesta andra som bara sett filmerna så skaver det.

Håller med, stör mig lite på att de inte ser ut som i filmerna men samtidigt kanske dyrare om de skulle gjort så. Aldrig läst någon av tidningarna, inte ens på alla andra superhjältar. Jag är mer av film/serie eller böcker medan superhjälte serietidningar tilltalar mig inte. Men nog blir de som läst dem glada.

Men, men har ingen hype för detta.

Medlem

Ser fram emot detta, Love Marvel
Förbokat

Medlem

Hoppas på fågel!

Medlem

Ett av spelen denna månad som ska läggas till i backloggen, beslutsångest dock vilken platform man ska skaffa det till :/

Medlem
Skrivet av Gaara:

Ett av spelen denna månad som ska läggas till i backloggen, beslutsångest dock vilken platform man ska skaffa det till :/

Har du en PC som kan rendera grafiken snabbare och snyggare än konsoll, så är det väl ett enkelt val? Därtill bara välja om du vill köra tgt+mus, ps5 kontroll eller xbox kontroll? Ja, det är väl switch då å streama via nätet som skiljer sig..

Är spelet bara en massa shooting? Hade inte sagt nej till ett spel som var mer rpg element och utforska å whatnot, KOTOR eller något i denna världen typ. Bara massa pang pang? njaaa.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Har du en PC som kan rendera grafiken snabbare och snyggare än konsoll, så är det väl ett enkelt val? Därtill bara välja om du vill köra tgt+mus, ps5 kontroll eller xbox kontroll? Ja, det är väl switch då å streama via nätet som skiljer sig..

Är spelet bara en massa shooting? Hade inte sagt nej till ett spel som var mer rpg element och utforska å whatnot, KOTOR eller något i denna världen typ. Bara massa pang pang? njaaa.

Vet inte hur gtx1080, i7 7700 står sig, min pc kör bara 1440p medans konsollerna 4k/120fps+ stor tv/bild. Skönare o sitta i soffa/fåtölj än en stol vid datorn o nej flytta datorn till tv:n kommer inte på fråga. Blir väl till att ta billigaste mellan xbox och ps5:P

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vet inte hur gtx1080, i7 7700 står sig, min pc kör bara 1440p medans konsollerna 4k/120fps+ stor tv/bild. Skönare o sitta i soffa/fåtölj än en stol vid datorn o nej flytta datorn till tv:n kommer inte på fråga. Blir väl till att ta billigaste mellan xbox och ps5:P

Har du ingen appleTV eller liknande? Fungerar flawless att strömma från datorn på övervåningen till min appletv, till vilket jag anslutit mina ps5 kontroller å spelar diverse kontroll+soffa lämpliga spel

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Har du ingen appleTV eller liknande? Fungerar flawless att strömma från datorn på övervåningen till min appletv, till vilket jag anslutit mina ps5 kontroller å spelar diverse kontroll+soffa lämpliga spel

Appletv skulle man väl få 1år gratis om man hade ps5 har jag för mig men inte orkat aktivera det. Har liksom inte tid atm när det kommer till serier håller jag på med disney+

Medlem
Skrivet av Gaara:

Appletv skulle man väl få 1år gratis om man hade ps5 har jag för mig men inte orkat aktivera det. Har liksom inte tid atm när det kommer till serier håller jag på med disney+

Menade mer den fysiska enheten AppleTV, inte apples TV "subscription"-tjänst thingy

Medlem

Jäklar och fy tusan... vad dåligt och tråkigt detta ser ut ^^'

1
Skriv svar