Gibba Quake i 4K på Playstation 5 och Xbox Series X/S

Robot
Gibba Quake i 4K på Playstation 5 och Xbox Series X/S

Gratis uppdatering till de senaste konsolerna.

#quake


Medlem

Nu fattar inte jag. Det var väl 4K på PS5 och Series X innan också?

Medlem

Ja man fick sig en chock när man spelat igenom typ allt och har 4 banor kvar på sista expansionen sen fick man sig en update sen var allt fucked up
(sens, fov och vapnet)

Redaktör
Skrivet av Nioreh:

Nu fattar inte jag. Det var väl 4K på PS5 och Series X innan också?

Gissningsvis uppskalat från lägre upplösning då, och äkta 4K nu.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Gissningsvis uppskalat från lägre upplösning då, och äkta 4K nu.

Nej de sade specifikt att det renderade i 4K vid release. Men 4K120 verkar nytt vad jag kan se.

Medlem
Skrivet av delli:

Ja man fick sig en chock när man spelat igenom typ allt och har 4 banor kvar på sista expansionen sen fick man sig en update sen var allt fucked up
(sens, fov och vapnet)

Kom uppdateringen idag och är auto på ps5 ? Jag är på scourge of armagon, jagar lite trofèer så vore surt om det sket sig, dock inte hela världen med level-select. Lite snopet dock om de helt plötsligt delat upp trofèerna i ps4 , ps5 och sedan gör så här.

Medlem
Skrivet av heady89:

Kom uppdateringen idag och är auto på ps5 ? Jag är på scourge of armagon, jagar lite trofèer så vore surt om det sket sig, dock inte hela världen med level-select. Lite snopet dock om de helt plötsligt delat upp trofèerna i ps4 , ps5 och sedan gör så här.

Nä det var bara att man vant sig vid inställningar sen uppdateras det till det bättre men man är ju van vid hur det var innan patchen så de ställde till det lite men man confa om det så det blev hyfsat likt igen. Vapnena är ju ganska långa så de e väl de enda som e störigt

Medlem

Testade precis med uppdateringen och det är stor skillnad mot releasen.

1
Skriv svar