Ghost Recon Frontline-testet skulle ha börjat idag – skjuts upp på obestämd tid

Robot
Ghost Recon Frontline-testet skulle ha börjat idag – skjuts upp på obestämd tid

Ingen anledning uppges utöver att "det blir bäst så".

#Ghost-recon-frontline, #Ubisoft


Medlem

"oh shit, ett Generic spel med en Generic trailer med rapp "musik", gick inte hem hos folket"
*Tillbaka till ritbordet"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vem kunde tro att vi inte ville ha ännu ett BR och att fans inte vill att Tom Clancy spelen ska urvattnas gång på gång.

Avstängd
Medlem

Tragiskt att detta är vad dom väljer att göra med GR. Så mycket potential till spillo..

rug
Medlem

Jag var sååå besviken på Breakpoint efter att ha tyckt om Wildlands... svårt att bli upphettsad över detta spel

Medlem

Hela idéen känns så forced, känns som att dom la ner så mycket tid och arbete på Breakpoint som gick åt helvete så dom måste ta alla assets osv dom gjort och bygga om till ett BR i ett desperat försök att få tillbaka på investeringen.

Medlem

Synd. Ville testa.

Medlem
Skrivet av rug:

Jag var sååå besviken på Breakpoint efter att ha tyckt om Wildlands... svårt att bli upphettsad över detta spel

Håller med dig.. men jag måste ändå säga att jag gillade miljöerna på Auroa.. fram för allt arkitekturen. Hade det stället funnits så hade jag mer än gärna flyttat dit

Inaktiv
Skrivet av Razuco:

Håller med dig.. men jag måste ändå säga att jag gillade miljöerna på Auroa.. fram för allt arkitekturen. Hade det stället funnits så hade jag mer än gärna flyttat dit

Jag tycker Breakpoint är bra nu, efter alla dessa patcher.
Inte samma känsla som i Wildlands, men ett bra Ghost Recon ändå!

Skribent

Gissar det blir nedlagt eller dyker upp som ett helt annat spel. Ubisoft kan inte ha missat alla kritik trailern fick, sälja något som folk inte vill ha är ju rätt dålig affärsidé.


signatur

"Writer and Fighter"

International
Man of Mystery
Skrivet av anon_79617:

Jag tycker Breakpoint är bra nu, efter alla dessa patcher.
Inte samma känsla som i Wildlands, men ett bra Ghost Recon ändå!

Ja, jag hade svårt med det i början men nu när man fått lite patcher och lärt sig var och hur man ska tweaka för att passa så är det helt okej. Jag tycker dock fortfarande att lösningen med stora feta robotar som bossar var ganska slapp lösning


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Redaktör
Skrivet av Johan Lorentzon:

Gissar det blir nedlagt eller dyker upp som ett helt annat spel. Ubisoft kan inte ha missat alla kritik trailern fick, sälja något som folk inte vill ha är ju rätt dålig affärsidé.

Det senare förmodligen. Tidigt i utvecklingen, men de lär ju ändå ha lagt lite pengar på konceptet så det lär inte överges. Är ju dessutom ett välkänt varumärke.


signatur
Skribent
Skrivet av Tomas Helenius:

Det senare förmodligen. Tidigt i utvecklingen, men de lär ju ändå ha lagt lite pengar på konceptet så det lär inte överges. Är ju dessutom ett välkänt varumärke.

Ja jag tror inte de helt lägger ned GR, men gissningsvis jobbar de om spelet till något annat. Lite som de gjorde med Rainbow Six innan det blev "Siege".


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

"Jag vet, jag vet, vi har 1 BR spel på gång. Men vad kan vara bättre än 1. Jo 2 st."

"Men, sir, våra fans vill ha ett nytt Splinter Cell."

"Då gör vi ett BR av det med."

Gnällkuk

Ubisoft är ju som en dålig kopia av kinesiska kopior. Noll fantasi och alla spel liknar varandra.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om dom kunde göra ett nytt Raven Shield istället för alla dessa hip hop rappar skjutarspel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

UBI verkar vara så besatta av att ha en F2P Cash Cow att dom inte har några som helst problem att dra samtliga sina IPs genom leran i hopp om att lyckas.

Medlem

Ubisoft hade ju Ghost Recon Phantoms innan. Jag tyckte det var helt okej att spela, lagom balanserat med, dock stängdes det ner pga lågt antal spelare. Vilket det känns som ett BattleRoyal skulle ha med om de bara kör på samma skåpmat som alla andra.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Fattar inte vad Ubisoft gör med sina spel längre.


signatur

Ordo Ab Chao

Inaktiv

Kanske har varit såhär länge, men tycker man ser mer och mer att större utvecklare inte vet ett skit vad fansen vill ha. Tragiskt att det bara handlar om att maximera intäkter, men antar det bara är så.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

"Jag vet, jag vet, vi har 1 BR spel på gång. Men vad kan vara bättre än 1. Jo 2 st."

"Men, sir, våra fans vill ha ett nytt Splinter Cell."

"Då gör vi ett BR av det med."

Mardrömmen! 100 Sam Fishers som klättrar runt i taket och försöker smyga på varandra. 😂

1
Skriv svar