This just in – CoD: Vanguard kommer invaderas av zombier!

Robot
This just in – CoD: Vanguard kommer invaderas av zombier!

Kolla hjärna in första zombietrailern. Mmm... hjärna...

#call-of-duty-vanguard


Medlem

Nej, tack. Det blev ju redan från de första verkligen same/same.😴
Jag har slutat att installera dessa fantasilösa upprepningar. De tidigare har jag avinstallerat för länge sedan.
Men jag kollar på trailersarna ändå för att se om de hittar på något nytt än det gamla vanliga med zombier som jag tröttnat på.... 💤


signatur

autograph

Quake-konnässsör

Börjar bli mycket Zombies i spel, jag tycker att BF isåfall ska börja med att införa det stora lämmeltåg, men alla lämlar är Zombies, samtidigt som man springer runt och skjuter på varandra så ser man en stor våg av lämlar, röda ögonen, gula tänder och som fräser mot en, som en spottkobra på en mörk oktober kväll i Indiens djupa skogar.

Känns lite som en trasig LP, upprepningar på upprepningar, inget nytt.

Vi satt och pratade om det när Warzone var nytt och kommer jag ihåg rätt så hade de vissa områden som var infekterade med zombies. Hade det inte varit roligt om varje vecka zombiernas område utökades till mer och mer, och till slut så skulle hela kartan se ut som något från World Z eller Days Gone. Där zombies bara svärmande in på kartan och man skulle helt plötsligt försöka samarbeta med varandra för att driva infektionen på kartan tillbaka till de låga nivåerna det var innan. För att sedan gå tillbaka till ett normalt spelläge där man spelar mot varandra igen.

Tycker det är för mycket

Tycker zombies i Cod spelen blir för mycket , allt teleporterande , allt man skall lösa för att allt skall funka , hela skiten har blivit kass , gör zombie som zombie va när ” verrukt ”
var nytt å aktuellt , lätt städat å pålitligt , nu e de totalt kaos med allt vad krafter å lasrar å energier mm .. kass .

1
Skriv svar