Check Out the New Transformers 2 Trailer! (1 MAJ)

Medlem
Check Out the New Transformers 2 Trailer! (1 MAJ)

Transformers: Revenge of the Fallen' Theatrical Trailer: (1 Maj)

You can watch the trailer here in High Definition QuickTime
http://movies.yahoo.com/movie/1809943432/video

or use the link below:
http://www.superherohype.com/news/transformersnews.php?id=829...

då vart det dags igen, titta o njut.

Medlem
Medlem

I think the movie will be great!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kommer att få se den nya trailern på bio ikväll!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Första sög ju stort. Den här trailen verkade lite mer lovande, men då är det ju också en trailer.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Tycker helt tvärt om. Den här verkar helt datagjord och bara vara massa härj medan första var lite mer... intressant.

Men den blir nog grym!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Ser faktiskt lovande ut:up:

Medlem

vill man ha en actionfilm så verkar den ju leverera


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tyckte ettan var hur bra som helst. Hoppas denna blir bättre:D

Medlem
Skrivet av soundchaser:

finns också på Youtube i HD kvalite:
http://www.youtube.com/watch?v=uH3STHC63hU

Ser sjukt lovande ut!
Ska helt klart ses på Bio. Annars skulle den sitta fint på Blu-ray


signatur

Rawr

Medlem

Jo, blir och filmen i blu-ray till vintern. brukar ta ca 6 månader eller nått efter bioduken till dvdfilm.

lite info:
Sverigepremiär 24 juni 2009

Medlem
Skrivet av soundchaser:

Jo, blir och filmen i blu-ray till vintern. brukar ta ca 6 månader eller nått efter bioduken till dvdfilm.

lite info:
Sverigepremiär 24 juni 2009

5 månader numera.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

på tanke av att det är michael bay denna gång med så kommer den va lika fruktansvärd dom ettan.

som ett gammalt ulta fan av transformers, så höll jag på att viga mitt liv till att förgöra alla nyckelpersoner i ettan, efter att ha sett den.
bröt även av skivan.

kändes som att det var en american paj, med massa special effekter och robotar.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Ser mycket bättre ut än den första filmen
Var för lite strider i första, megathron är tillbaks med

Undrar vilken den stora robeten är på slutet.
Nån som vet?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Ska iväg till Västerås med brosan och se denna sen!
Kan erkänna att den är grym men varför kör dom inte samma sak som i den tecknade versionen? Vill att dom är uppe i rymden istället. Skulle såklart bli mer datajobb men "jorden"? Man vill se lite "större krig"

Aja grymt imponerad

Medlem

Hoppas det är mer fokus på Starscream i denna film <3

Medlem

jo trailern såg lovande ut, kan inte direkt säga att jag gillade ettan så värst mycket, det fanns bra stunder annars tyckte jag den mest vara ganska lame

får hoppas denna blir bättre

Medlem

Skulle gärna vilja veta vad det var som var fel på ettan. Tycker själv att rullen är suverän. Finns action, ögongodis (Megan Fox) och skön humor.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Skulle gärna vilja veta vad det var som var fel på ettan. Tycker själv att rullen är suverän. Finns action, ögongodis (Megan Fox) och skön humor.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Skulle gärna vilja veta vad det var som var fel på ettan. Tycker själv att rullen är suverän. Finns action, ögongodis (Megan Fox) och skön humor.

Även jag undrar vad som skulle vara så dåligt med 1:an. Jag tyckte den var awesome men för lite strider. Jag vill gärna ha typ 3x strider i 2:an


signatur

Rawr

Medlem

Jag gillade ettan, dock hade jag varit på ett lan och lantröttheten hade satt i sig så man hade ju verkligen rätt sinneslag för en effektporrsfilm. Dock så tycker jag att humorn var mest pinsam. När alla transformers gömmer sig i trädgården så var det bara pinsamt, och den där irriterande satans lilla roboten (Vars namn jag glömt) verkade vara gjord som en enormt dålig comical relief.


signatur

Videomupp

Medlem

Jazz förstörde hela filmen.. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta första gången man fick se honom... Hur KAN de förstöra en sådan relik???

Medlem

Transformersbitarna i ettan var fullt godkända, men varenda jävla människa var ju hur platt och klyschig som helst.
Fyfan för den australiensiska signalspanaren och hennes svarta "hacker", fyfan för megan fox för hon gjorde en tokdålig roll och fyfan för hennes skämmiga pojkvänn som _bara_ var dryg. Fyfan för all jävla product placement, fastän det kanske var nödvändigt.
Fyfan för alla sunkiga jävla marines.

Det var OK action och lite roligt att se på, men minst lika ofta var det fan jobbigt och jag ville bara att dom skulle spola till robotarna.
VGcats gjorde en ganska bra strip

Tvåan kommer säkert vara minst lika kul och jobbig att se på. Som tur är gillade jag aldrig transformers när jag var mindre.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Jag gillade ettan, dock hade jag varit på ett lan och lantröttheten hade satt i sig så man hade ju verkligen rätt sinneslag för en effektporrsfilm. Dock så tycker jag att humorn var mest pinsam. När alla transformers gömmer sig i trädgården så var det bara pinsamt, och den där irriterande satans lilla roboten (Vars namn jag glömt) verkade vara gjord som en enormt dålig comical relief.

Haha, det kommer jag ihåg...

Men jag tycker också att filmen är bra, inte helt fantastisk men bra. Den enda filmen jag sett på bio 2 gånger : o

Medlem

Filmen kommer bli helt suverän.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Fraizer:
Skrivet av WildThing:

Jag gillade ettan, dock hade jag varit på ett lan och lantröttheten hade satt i sig så man hade ju verkligen rätt sinneslag för en effektporrsfilm. Dock så tycker jag att humorn var mest pinsam. När alla transformers gömmer sig i trädgården så var det bara pinsamt, och den där irriterande satans lilla roboten (Vars namn jag glömt) verkade vara gjord som en enormt dålig comical relief.

Haha, det kommer jag ihåg...

Men jag tycker också att filmen är bra, inte helt fantastisk men bra. Den enda filmen jag sett på bio 2 gånger : o

Måste göras om till tvåan ;>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Ser mycket bättre ut än den första filmen
Var för lite strider i första, megathron är tillbaks med

Undrar vilken den stora robeten är på slutet.
Nån som vet?

Den stora roboten i slutet minns jag inte vad den heter men, vad jag hört ska det vara 6 eller 7 robotar som byggs ihop till den där stora..

Medlem

Tyckte metallen såg mycket mer klar ut och detaljerna var skarpare än i ettan. Eller är det bara jag som hype:ar?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ser ut som att dom kör med combiners den här gången. Jag tyckte mig se Seacons (gamla favoriter!) där i undervattensscenen, och den där på slutet kan nog vara Predaking, som kombineras av Predacons. I öknen tyckte jag mig se Terrorcons, och var det inte Cutthroat som stod där på bron i en av stadsscenerna?

Man undrar ju, med tanke på G.I. Joe-filmen som är på g, om dom kommer att gå hela vägen till trean och införa Targetmasters, Headmasters och Pretenders. Jag hade Jazz i pretender-form som leksak, undrar i vilken låda i förrådet jag har gömt den...?!

Tyvärr var ju filmen skit, men det är klart att jag kommer att gå och se även den här. För mycket nostalgi i Transformers.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Devices:

Tyvärr var ju filmen skit, men det är klart att jag kommer att gå och se även den här. För mycket nostalgi i Transformers.

+1

Det är ju som du säger. Det är för mycket nostalgi i Transformers för att inte se den. Dock vill man ju helst slippa det när de slaktar hela serien.

12
Skriv svar