Dying Light 2 låter oss restaurera övergivna byggnader för nya syften

Robot
Dying Light 2 låter oss restaurera övergivna byggnader för nya syften

Anlägg en pumpaodling eller fixa till en skola för att låsa upp nya möjligheter.

#Dying-light-2, #Techland


Medlem

Hoppas detta blir bättre än cyberpunk.

Medlem

Spelet ser riktigt trevligt ut. Längtar efter detta.
Men deras videos ger mig CDPR/Cyberpunk 2077 vibbar

Medlem

Ser fram emot det här spelet.
Gillade 1an + tillägget


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tror jag ska försöka ta mig igenom första spelet innan detta. Kom ganska långt i det men spelade aldrig klart för dom jag spelade med började spela något annat och jag ville inte fortsätta ensam.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Tror jag ska försöka ta mig igenom första spelet innan detta. Kom ganska långt i det men spelade aldrig klart

Samma här! Men så är det för mig i rätt många spel. Man måste inte spela klart spel, har jag lärt mig. Men det är skönt när det blir gjort.

Medlem

Jag har tappat hypen lite efter alla förseningar. Men det här spelet ser riktigt fint ut!

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Samma här! Men så är det för mig i rätt många spel. Man måste inte spela klart spel, har jag lärt mig. Men det är skönt när det blir gjort.

Nej så är det ju. Men jag tycker ändå att Dying Light är ett bra spel så just det hade jag gärna spelat klart
Jag gillar spel där det finns ett slut mer och mer ju äldre jag blir. Jag hade runt 24 dygns (576 timmar!?) speltid i GTA 5 Online en gång när jag kollade och spelade en hel del efter det också. Sen har jag nog ungefär lika många timmar i Destiny 2 och det är alldeles för mycket tid


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Nej så är det ju. Men jag tycker ändå att Dying Light är ett bra spel så just det hade jag gärna spelat klart
Jag gillar spel där det finns ett slut mer och mer ju äldre jag blir.

Håller med. Jag gillar bägge och för mig är how long to beat en sida jag besöker ofta. Har allt mindre tid att spela. Men hamnar ändå i spel som Diablo 3 utan slut. Vartannat spel jag spelar är utan slut. Så hårddisken är alltid proppfylld. Nu senast är det A Plague Tale som jag kollat upp att jag om inte så många sittningar har klarat ut.

1
Skriv svar