Quiz – Vad kan du om gamla goda Konami?

Medlem
Medlem

Nu tycker jag vi tar det lite lugnt här med språket.

Personligt rekord för mest fel i alla fall.

Medlem

Som väntat svarade jag rätt på alla MGS och Silent Hill frågorna. Resten: not so much.


signatur

I'm like you, I have no name.

Medlem

🤣🤣🤣

Medlem
Medlem

Hideo Kojima gjorde testet på min telefon. Gick juh så där.

Medlem

What is a 9 out of 10? A miserable pile of SÅ JÄVLA NÄRA. Oh well. Att jag missade grenen i Track and Field 2 kanske ändå är förlåtligt.

Medlem

Förvånad då jag aldrig varit ett stort Konami-fan. Kanske är det allt fz-läsande?

Medlem

😬

Medlem

Föll på Suikoden 🥲

Medlem
Medlem

Hade dålig koll på Suikoden, men annars så


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Right up my alley!

Medlem

Hade bara koll på MGS, Contra, fuskkod och Castlevania. Suikoden har jag spelat lite, vet bara att det är sjukt många gubbar.

Silent Hill har jag missat, och missade båda frågorna.

Nöjd med 7.

Snälla. Gör ett MGS quiz med 100 frågor! Där borde jag ha en chans att komma över 90 poäng. Jag vet inte hur många gånger jag varvat spelen i huvudserien. 3-7 gånger per spel?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Frilansare

Men va fan

Medlem

signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Medlem

Som man saknar det gamla Konami

Medlem
Farornas Konung
Medlem
Medlem

10 av 10 var en självklarhet på denna. Första gången jag inte behöver gissa på någon fråga.

Medlem
Medlem

Aldrig spelat Suikoden och gissade på nöjesfältet 😅

Medlem
Medlem

Konami definiera min barndom 😏
Följt av squaresoft. Men på riktigt Symphony of THE Night var ju det bästa castelvania spelet igenom tiderna . Efter det så kunde man bry sig mindre om Belmont fjantarna. Ne mer alucard till folket!!

Medlem
Medlem

signatur

I drank what?

Medlem

Fuck konami!!!


signatur

Allätare

Inaktiv
123
Skriv svar