Snabbkollen – köper du GTA: The Trilogy-remastern?

Medlem

Det som gör mig lite orolig är att det kommer till switch. Den lilla pisskonsolens svaga specs gör att remakens grafik hålls tillbaka.

Gnällkuk

Jag är taggad, men samtidigt så har man sett noll och inget och det släpps väl rätt snart? Risken finns ju att man blir gruvligt besviken och det är någon lat cashgrab med högupplösta texturer.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kommer troligtvis att köpa dem, men inte vid release.

Medlem

Den dagen det går för 200kr kan jag tänka mig, OM det är väldigt mycket fixat med spelen. Annars kan jag lika gärna köra originalen som jag köpt för 100kr sammanlagt.
Vidrigt att det ryktas om 700kr gör samlingen.

ELF
Medlem

Avvaktar mer information.

1+1=2
2+2=3
Original versionerna lutar ju lite mot abandonware nu....


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Stort NEJ!

Varför skulle jag slösa pengar på skräp? Remasters pssh, gör remakes om något annars finns inget intresse för mig i alla fall.

Medlem

Måste få se hur de ser ut först, vore nice att återbesöka Vice City i snyggare form.

Medlem
Medlem

Jag vill inte ens tänka på hur mycket tid det skulle ta från alla nya bra spel....

Medlem
Citat:

Snyggare GTA 3, Vice City och San Andreas på gång

Jag vet inte om det är att det skulle vart snyggt som lägger band på att man spelar dom gamla GTA'rna...

Jag skulle väl ifs jättegärna spela om dom någon dag - men den dagen ser jag nog helst att det ser precis lika 'fult' ut som vanligt...

Att grafiken skulle ändrats och gjorts mer 'snyggt' gör mig nog nästan mindre sugen på ett återbesök än om det skulle vara som vanligt..


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Troligen inte men gör jag det är det bara för Vice City. Kommer inte spela de andra.

Backloggens befriare
Skrivet av Bojkott:

Originalen som har stöd för moddar duger fint. Att Rockstar valde att ta bort originaltrilogin från samtliga digitala plattformar och i stället släppa remakes som inte stöder moddar ska inte uppmuntras med att köpas.

Name checks out 😎


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Att svara på den frågan när det inte ens visat stillbilder från spelen känns lite dumt. 😂

Medlem

Rockstar tar bort originalen från alla online stores.

12
Skriv svar