Gotham Knights - Se den nya trailern

Robot
Gotham Knights - Se den nya trailern
Medlem

Bra trailer. Ser fram emot spelet, tror det kan bli bra.

Medlem

Såg bra ut men undrar hur gameplay är. Som tur är kommer Guardian of the Galaxy denna månad vilket man inte behöver vänta så länge för.

Upplys mig igen! Är det här från dom som gjorde Batman serien eller är det det andra spelet ?

Ser kalasbra ut


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Upplys mig igen! Är det här från dom som gjorde Batman serien eller är det det andra spelet ?

Ser kalasbra ut

Det här är de som gjorde Batman Origins. Suicide Squad görs av Rocksteady, som gjorde resten av Batman-serien.

Medlem

inget för mig.

Geeks Gaming

Blir bara fel med Adam Jensen som Penguin xD Även om jag älskar hans röst och tycker han ska göra mer så gör han inte direkt skillnad på sina skådespelerier

Medlem

Hoppas verkligen det är i klass med Arkham-spelen. Är så sugen på ett till spel i den stilen nu när man vilat en del ifrån den serien!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Skribent
Skrivet av Sprockhead:

Hoppas verkligen det är i klass med Arkham-spelen. Är så sugen på ett till spel i den stilen nu när man vilat en del ifrån den serien!

Med tanke på att det är co-opfokuserat är risken att spelet är ett game as service. Men vi får se när vi får veta mer om spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Skrivet av Jozo:

Det här är de som gjorde Batman Origins. Suicide Squad görs av Rocksteady, som gjorde resten av Batman-serien.

Aha bra svar.

Inget större fel på Origins men ...tror mer på Suicide squad isånnafall


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Med tanke på att det är co-opfokuserat är risken att spelet är ett game as service. Men vi får se när vi får veta mer om spelet.

Aah, tänkte jag inte på! Får se vad som visas framöver då


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Blir bara fel med Adam Jensen som Penguin xD Även om jag älskar hans röst och tycker han ska göra mer så gör han inte direkt skillnad på sina skådespelerier

Han passar ju bättre på hjälte-sidan som röstskådis helt klart.
___
Annars så gillar jag spelet verkar ha lite skräck-tema, Suicide Squad är ju mer ljus och komisk (vilket man inte förväntar sig av Rocksteady)

Avstängd

Jag var sugen på det här innan första trailern.

Skribent
Skrivet av Sprockhead:

Aah, tänkte jag inte på! Får se vad som visas framöver då

Sen om det är ett Arkham-spel i co-op då kan det bli riktigt bra. Men det återstår och se vad de tänkt sig


signatur

"Writer and Fighter"

Skribent

Court of The Owls är ju ett mästerverk enligt min mening. Så har ändå förhoppningar kring detta även om co-op-fokus inte direkt får mig att studsa i stolen av pepp.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Blir bara fel med Adam Jensen som Penguin xD Även om jag älskar hans röst och tycker han ska göra mer så gör han inte direkt skillnad på sina skådespelerier

Håller med, det första jag reagerade på var att det lät precis som Adam Jensen...

Medlem

Någon som vet om det blir crossplay?

Om detta är lite likt Arkham spelen kan det bli grymt. Kom av någon anledning in i en "Batman-fas" där jag såg alla filmer och började spela spelen i ordningen, började med Origins>Asylum>City>Knight. Och gud va bra dessa spel är! Grafiken håller och gameplay'n är kul.

1
Skriv svar